Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

testet positivt med cb digital forrige onsdag.

skulle begynne på fragmin idag og ville bare sjekke at svangerskapet går som det skal før jeg satte sprøyta.. tok da en cb ukesindikator test som viser gravid 2-3... jeg har forstått det riktig da at dette tilsvarer 2-3 uker siden bbefruktning og at det da blir svangerskapsuke 5...? jeg er 4+4 idag så det skulle stemme hvertfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det ja :) testen viser fra befruktning.

Skrevet

Min cb viste aldri 2-3! Tok en mandag forrige uke, 1-2 ( stemmer med el) og en på fredag, altså 4 dager senere! Denne viste 3+

Nå er jeg livredd for å teste flere ganger i tilfelle den viser noe annet en 3+

:-(

Skrevet

testet positivt med cb digital forrige onsdag.

skulle begynne på fragmin idag og ville bare sjekke at svangerskapet går som det skal før jeg satte sprøyta.. tok da en cb ukesindikator test som viser gravid 2-3... jeg har forstått det riktig da at dette tilsvarer 2-3 uker siden bbefruktning og at det da blir svangerskapsuke 5...? jeg er 4+4 idag så det skulle stemme hvertfall

Min cb digital viste 2-3 i hele uke 4 og hele uke 5. Fikk ikke 3+ før 5+6. Tror ikke man skal stresse for mye med den. Når jeg testet en gang og var da 5+2 var det ikke med morgenurin, og jeg hadde drukket mye. Så det var nok forklaringen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...