Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hei! Vurderer å kjøpe meg en Dolce Gusto kaffemaskin, men ser at det er en del ulike modeller. Noen som vet hva forskjellen er, eller har en modell å anbefale? Postive og negative sider ved Dolce Gusto? Anonym poster: 6cbd07dc2113f524943c30c6cade61fc
:-)))) Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Enkel kaffemaskin for grei kaffe. Mye forskjellige utvalg, men er du en kaffenyyyyyyter og kjenner så er ikke den maskinen noe for deg.
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #3 Skrevet 4. februar 2013 Har tidligere hatt Nespresso, men synes til tider det ble litt boring, så tenkte jeg skulle smelle til med en Dolce Gusto som har litt mer utvalg i kapslene. Er ingen kaffesnobb egentlig, så lenge det ikke smaker sur institusjonskaffe! HI Anonym poster: 6cbd07dc2113f524943c30c6cade61fc
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Vi har en dolce gusto og 1000 forskjellige typer kaffe. Men maskinen blir kun brukt ved besøk. Ellers bruker vi pulverkaffe for den smaker bedre. Anonym poster: 4dee319a92488c22f5be39ef3fbba3c4
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. februar 2013 #5 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har dolce gusto. Vet ikke hva modellen heter jeg, men det er den runde, halvautomatisk. Kostet rundt 1000kr på tilbud. Finnes en modell som er dyrere som ser lik ut, men som er automatisk. For meg var design viktig. Det er tross alt noe som skal stå fremme på kjøkkenbenken. Det finnes en modell som koster rundt 300kr tror jeg på tilbud, men den er jo mindre pen! Jeg liker ikke vanlig kaffe så for meg som bare drikker jålekaffe var kapselmaskin helt genialt. Superfornøyd med gustoen min. Mannen drikker heller ikke kaffe så her holder det lenge å bare kjøpe en pakke med vanlig kaffe i kapsler også. Nå har ikke jeg smakt kaffe fra andre kapselmaskiner, men er veldig glad i min iallefall :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har dolce gusto. Vet ikke hva modellen heter jeg, men det er den runde, halvautomatisk. Kostet rundt 1000kr på tilbud. Finnes en modell som er dyrere som ser lik ut, men som er automatisk. For meg var design viktig. Det er tross alt noe som skal stå fremme på kjøkkenbenken. Det finnes en modell som koster rundt 300kr tror jeg på tilbud, men den er jo mindre pen! Jeg liker ikke vanlig kaffe så for meg som bare drikker jålekaffe var kapselmaskin helt genialt. Superfornøyd med gustoen min. Mannen drikker heller ikke kaffe så her holder det lenge å bare kjøpe en pakke med vanlig kaffe i kapsler også. Nå har ikke jeg smakt kaffe fra andre kapselmaskiner, men er veldig glad i min iallefall :-) Hei! Takk for svar! Jeg vil også ha den runde tror jeg. Men hva er forskjellen på hel og halvautomatisk? Dumt spørsmål kanskje men... Og kommer de på tilbud fra tid til annen? Da kan det lønne seg å vente litt da kanskje... hvor har det vært tilbud på den før? HI Anonym poster: 6cbd07dc2113f524943c30c6cade61fc
♥Madam Mim♥ Skrevet 4. februar 2013 #7 Skrevet 4. februar 2013 Forskjellen er vel at helautomatisk stopper av seg selv, mens halvautomatisk må du stoppe selv??? Vet egentlig ikke jeg :-) Kjøpte min på lefsdal til ca 1000kr på tilbud like etter jul. Har sett alle el kjedene har tilbud på den av og til :-)
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Kjøp automatisk Har den billigste typen og blir aldri fornøyd med blandinga når jeg må stoppe den selv :/ Anonym poster: b6cc4929b361737c2c54918e542215bd
Anonym bruker Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Høres logisk ut Madam mim! Takk for tips, skal følge med litt på Elkjøp, Lefdal osv. Tror jeg satser på en automatisk en, som Anonym over her anbefaler :-) åå vil ha den nå...! Anonym poster: 6cbd07dc2113f524943c30c6cade61fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå