Gå til innhold

Hva kler dere på baby når det er rundt 3-5 plussgrader..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det for mye med ull Body og ullstrømpikk + fleece heldrakt + bobledress + vognpose? ( tre lag både oven- og nedentil)

For lite med ullbody og ullstrømpikk + genser + ulldress + vognpose? (Tre lag oventil,to lag nedentil)

Og selvfølgelig ull hue og hansker...

Synes d er så vanskelig å vite. Hørt at siden de ligger i pose er bena varmere enn overkropp og dermed kan en ha et lag mindre nedentil når det er få plussgrader.

Snart 2 mnd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes fryyyktelig mye ut synes jeg da.

Spørs litt hva slags vognpose du har også.

Vår vognpose er så varm at når det er plussgrader har jeg som regel bare vanlige klær på og lue selvfølgelig. Og hun er alltid varm. Men ikke svett..

Mener personlig at det er værre for å baby og bli overopphetet enn om det er litt kjølig jeg da.. Ikke at babyen skal fryse selvfølgelig!! Men tenk så ubehagelig å ligge så innpakka og svette..

Skrevet

Enige med ho over, alt for mye klær.. Stakkars baby.

Skrevet

Jeg har på ullbody og ullstrømpebukse med tynn bommullsbukse over, tynn ulljakke, votter, lue og ekstra sokker.. Og hun er god og varm oppi posen:-) Når det blir noen minus har jeg på tynn ullbukse utenpå stilongsen i tillegg, og har en litt tjukkere, men ikke tjukk, jakke...

Skrevet

Vi har vanlige klær under en tynn ulldress. Så har han på lue og ned i easygrowposen

Skrevet

Enige med ho over, alt for mye klær.. Stakkars baby.

kutt ut bobledressen...
Skrevet

ullbody + strømpbukse, ull sokker fleecedress eller tynn ulldress, lue, i vinterposen.

Skrevet

Jeg har en tynn fleecedress og en litt tykkere. Har tynn ullbody og vanlig strømpebukse innerst. Har en voksipose som er i ull og dun. Pleier å bruke fleece hals da voksiposen er litt åpen nå som hun er blitt større.

Skrevet

Vi snakker pluss grader sant? I såfall så har jeg kun et lag ull ( body, strømpebukse) pluss lue. Jeg har troller sin dunpose som også har ull i seg. Det er mer enn nok for gutten min.

Skrevet

altfor mye ja..

jeg har ett lag ull innerst + tynn ull lue, tynn ulljakke og ullsokker og nedi posen (voksi urban)

er det kaldere får han en litt tykkere lue, ulldress og ullsokker som lag 2!

Skrevet

Jeg har body, strømpebukse, ullsokker, lue, votter og fleecejakke. Når det er veldig kaldt har jeg fleecedress. Altså bruker jeg bare et lag på beina. Har god og varm pose. De smelter bort hvis det blir for mye.Jenta mi blir fort varm;)

Skrevet

Her har vi bare body, strømpebukse og lue når hun ligger i god og varm dunpose. Akkurat passe god og varm når vi tar henne opp.

Skrevet

Jeg bruker bare ullbody og ullstrømpebukse samt lue og votter i ull. Har ebba veldig varm lammeullpose til frøkna. Hun hadde på seg fleecedress også en dag med 3 grader, men da ble hun veldig utilpass og varm.

Gjest Julia1984
Skrevet

Alt for mye, HI. Stakkars lille baby. Hva slags pose har du? Dunpose? Voksipose?

Bobledressen er totalt unødvendig i en dunpse/voksipse selv i minusgrader. Slik du beskriver kan du nesten a livet av den lille!!

Ullundertøy og kanskje en tynn fleezedress, lue og votter er mer enn nok en slik pose.

Bobledress har ikke noe å gjøre i en slik varmp pose. Husk at kler du for mye så blir det trangt, ergo kaldt

Skrevet

Ja skjønner heller ikke vitsen med boble dress i pose!! aaaltfo mye!! åsså i pluss grader!! men du merker vel hvis ho blir for varm!!??

Skrevet

Min har kun ullundertøy, en tynn ulldress, ulsokker, tynn ull hjel lue og en litt tykkere ulllue oppi sauseskinnspose med en dyne over.. Holder i massevis.. Alltid god og varm:) fleece blir bare veldig varmt og klamt og blir fort svett, kun ull som blir brukt her:)

Skrevet

Har voksipose, ull nederst og dun oppe..

Alt for mye, HI. Stakkars lille baby. Hva slags pose har du? Dunpose? Voksipose?

Bobledressen er totalt unødvendig i en dunpse/voksipse selv i minusgrader.

Voksipose, ull nede og dun oppe. Men synes voksiposen er så kald når vi kommer inn, så er redd han fryser..

Vil jo ikke kle på han for mye, derfor jeg spør.. Kjenner han i nakken, og han er ikke for varm eller for kald.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...