Gå til innhold

Kraftige magesmerter på nattan,men de blir borte igjen ;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan dette være? er vel ikke rier når de gir seg igjen og ikke kommer tilbake?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være starten :) Mange som har det sånn i flere dager eller så begynner det løpet av dagen. Kan ringe føden så kan du sikkert komme inn på en sjekk å så om det er tegn på modning :)

Skrevet

Takk for svar :). er moden,sjekket det sist gang :)

Skrevet

Å så spennende. Håpe det skjer noe snart da :) Får du ha lykke til :)

Skrevet

Ja får virkelig håpe det :). takk for det :)

Skrevet

Jeg hadde også det i natt, og tenkte det var tidsspørsmål før jeg måtte ringe føden fordi jeg føder raskt. Plutselig ble det borte. Nå får jeg vonde kynnere med jevne mellomrom og fått beskjed om å komme inn for en sjekk. Men jeg er bare 36 uker, og dermed litt skeptisk, hadde håpet å komme nærmere termin (ikke lyst å føde prematurt, orker ikke ligge på sykehus så lenge)... Lykke til til deg, håper det tar seg opp hos deg og roer seg hos meg. :)

Skrevet

Tusen takk for svar :). Ja skjønner du vil drøye litt til ja. Takk for det :) ja får håpe det, Lykke til :)

Skrevet

Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang :)

Skrevet

Jeg har det og sånn, menssmerter om natten eller jeg når jeg ligger og viler meg å så slutter det når jeg er i aktivitet, JEG VIL HA VONDT NÅ!!! =)

Nå blir det 1 time med brystvortstimulering...

Skrevet

Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang :)

Hæ? Har du født? :D I natt?

Skrevet

Ja :D fort og gæli :P

Skrevet

Da gikk turen til sykehuset for sjekk, og jammen hadde jeg rier og 1 cm åpning. Ble lagt inn...

Skrevet

Ja :D fort og gæli :P

Næmmen!!! Gratulerer :D :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...