Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 #1 Skrevet 4. februar 2013 Hva kan dette være? er vel ikke rier når de gir seg igjen og ikke kommer tilbake?
Snuppelupp1988 Skrevet 4. februar 2013 #2 Skrevet 4. februar 2013 Det kan være starten Mange som har det sånn i flere dager eller så begynner det løpet av dagen. Kan ringe føden så kan du sikkert komme inn på en sjekk å så om det er tegn på modning
Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2013 Takk for svar . er moden,sjekket det sist gang
Snuppelupp1988 Skrevet 4. februar 2013 #4 Skrevet 4. februar 2013 Å så spennende. Håpe det skjer noe snart da Får du ha lykke til
Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 4. februar 2013 Ja får virkelig håpe det . takk for det
Butterfly84 Skrevet 4. februar 2013 #6 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde også det i natt, og tenkte det var tidsspørsmål før jeg måtte ringe føden fordi jeg føder raskt. Plutselig ble det borte. Nå får jeg vonde kynnere med jevne mellomrom og fått beskjed om å komme inn for en sjekk. Men jeg er bare 36 uker, og dermed litt skeptisk, hadde håpet å komme nærmere termin (ikke lyst å føde prematurt, orker ikke ligge på sykehus så lenge)... Lykke til til deg, håper det tar seg opp hos deg og roer seg hos meg.
Februargullet2013 Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #7 Skrevet 4. februar 2013 Tusen takk for svar . Ja skjønner du vil drøye litt til ja. Takk for det ja får håpe det, Lykke til
tyr82 Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang
FruBlom:-) Skrevet 4. februar 2013 #9 Skrevet 4. februar 2013 Jeg har det og sånn, menssmerter om natten eller jeg når jeg ligger og viler meg å så slutter det når jeg er i aktivitet, JEG VIL HA VONDT NÅ!!! =) Nå blir det 1 time med brystvortstimulering...
kosemamma<3 Skrevet 4. februar 2013 #10 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang Hæ? Har du født? I natt?
tyr82 Skrevet 4. februar 2013 #11 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang Hæ? Har du født? I natt? Ja fort og gæli
Butterfly84 Skrevet 4. februar 2013 #12 Skrevet 4. februar 2013 Da gikk turen til sykehuset for sjekk, og jammen hadde jeg rier og 1 cm åpning. Ble lagt inn...
kosemamma<3 Skrevet 4. februar 2013 #13 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde vondr kynnere torsdag, noe jeg trodde var rier fredag, ingenting lørdag og rier i går som ble til fødsel i natt. Så kroppen din er på gang Hæ? Har du født? I natt? Ja fort og gæli Næmmen!!! Gratulerer :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå