Gå til innhold

3-5 dager til forventet mens... En test ville vel vært positiv nå..?? :-/ *sukk*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan la være å stresse med det.. Vil bare vite: ja eller nei ;-) Blir ikke helt fra meg om det ikke klaffet denne gangen. :-) Blir bare så utålmodig og rastløs av å ikke vite...

Fikk ikke positiv test før en dag over, så alt håp er ikke ute :)

Vimsus: testa du før 16 dpo da?? Jeg har vært gravid flere ganger før men har aldri testa før den dagen jeg forventet mens. Fikk neg test i dag og forresten, hos lege. Var der for noe annet da. Fikk ikke den medisinen jeg skulle ha, i tilfelle jeg er gravid... Men testen var altså negativ...

Annonse

Fikk ikke positiv test før en dag over, så alt håp er ikke ute :)

Vimsus: testa du før 16 dpo da?? Jeg har vært gravid flere ganger før men har aldri testa før den dagen jeg forventet mens. Fikk neg test i dag og forresten, hos lege. Var der for noe annet da. Fikk ikke den medisinen jeg skulle ha, i tilfelle jeg er gravid... Men testen var altså negativ...

Testet på 12dpo oxo, men da var den negativ :)

Orker ikke teste mer. Bare penger i dass :-p Venter til den 8.2 og ser om TR kommer... Kommer den så kommer den...

Masse lykke til :) Tror kroppen min er i ulage etter SA.. Så veit ikke om jeg tør teste torsdag ;) Alt er annerledes fra sist....

Tester igjen 8.2 om TR ikke er kommet til da. Har ingen forhåpninger om graviditet så blir ikke skuffet... Men blir selvfølgelig overlykkelig om jeg er gravid <3

Annonse

Orker ikke teste mer. Bare penger i dass :-p Venter til den 8.2 og ser om TR kommer... Kommer den så kommer den...

Masse lykke til :) Tror kroppen min er i ulage etter SA.. Så veit ikke om jeg tør teste torsdag ;) Alt er annerledes fra sist....

Hmmm... Ingen åpenbare tegn til hverken TR eller graviditet... o_O Har de siste 5 mnd hatt 26 dagers syklus. Det var i går... Tør ikke teste!!!!!!! :-///

Hmmm... Ingen åpenbare tegn til hverken TR eller graviditet... o_O Har de siste 5 mnd hatt 26 dagers syklus. Det var i går... Tør ikke teste!!!!!!! :-///

.

Så lenge TR holder seg vekk :) :) Var det imorgen planen var å teste? Skulle hatt TR igår, men ingen tegn... Teste imorgen :)

.

Så lenge TR holder seg vekk :) :) Var det imorgen planen var å teste? Skulle hatt TR igår, men ingen tegn... Teste imorgen :)

Leverte en urinprøve til legen i dag. Den var og negativ... :-/ Noen foreslo at jeg kanskje har el senere enn jeg antar selv. Det KAN jo være..? Hmm... Blir sprø av å tenke på dette... Skal bestille meg el-tester og masse gravistrips fra billig-tester! :-)

Jeg fikk ikke positiv test før 5 dager etter ventet mens, er ikke så vanlig å teste før ventet mens som det virker her inne..

Anonym poster: b0c2d54ccb3d53181c31b79c1fe145fd

Virker som "alle" andre får positiv test før 1.mensdag.. :-/ Føles som jeg skal få mens hvert øyeblikk men det kommer ikke noe. Har ingen tegn på at den skal komme, ingen smerter eller menskviser heller, jeg bare tror det. Er uvirkelig at jeg er en dag over og ingen mens OG negativ test....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...