❤lille stjerne❤ Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Finnes det en vogn som: -Er lett og nett, men samtidig må det være plass til dunpose -God å trille -Lett å slå sammen, tar liten plass i bilen -Har full eller i allefall nesten full liggestilling -Innsatsen kan festes begge veier -God kalesje
Vogndilla Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Ja mange Hvordan hjul vil du ha? Svingbare? Tre hjul? Fire faste hjul?
stinesg89 Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Bugaboo Camelon ville jeg anbefalt Har den selv og er veldig fornøyd! Er en del mindre en disse andre vognene, flott på buss/trikk/tog osv, enkel å bruke, god plass til pose i bagen og i sittedelen til senere bruk. Vinter og sommerhjul(4 hjul)!
min<3 Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Jeg er kjempe fornøyd med Emmaljunga city cross.
moster Skrevet 17. februar 2013 #7 Skrevet 17. februar 2013 Emmaljunga city cross. Det er ei sportsvogn, men vi brkte ein "bilbag" i den fra starten, så lå liksom baby litt tryggere i vogna da hun var pittelita.
xenja Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 bugaboo cameleon har den selv og er veldig fornøyd. lett, romslig bag. vi har voksiposi inni. anbefales veldig. lett å legge sammen og tar ikke så mye plass
1234...barn Skrevet 13. mars 2013 #9 Skrevet 13. mars 2013 Jeg anbefaler Teutonia prestige med lufthjul og comfort plus bag. Har hatt veldig mange vogner, men denne er jeg mest fornøyd med. Stor bag, veldig god å trille. Håndtaket er vendbart. Kan legges sammen med bag på. Masse ekstrautstyr tilgjengelig. Blir forholdsvis kompakt sammenlagt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå