Anonym*Gullklump* Skrevet 3. februar 2013 #1 Del Skrevet 3. februar 2013 Vognen er bestilt, seng og div utstyr som skal hentes 27 mars (bor i bergen skal hente i sverige), skal på 3D ul i tønsberg samme dagen så meg og mannen skal ha en hel "vi er gravid" kose dag alene mens barna er hos svigermor og koser seg Siden jeg begynte på skole igjen no og ikke har noe pause før etter eksamen i juni bestemte vi oss for å ta utstyret no i påske uken (eneste fri) for med mitt bekken og den kjøreturen i uke 35 orker ikke tankene mine en gang I tre dager har jeg kunne nyte en veldig aktiv liten danser og i dag sverger jeg på at baby hikket i magen... trodde ikke de kunne det no jeg hehe... Er så godt og endelig kunne kjenne den store gleden med at vi skal ha ett kjærlighetsbarn til <3 Men at jeg er "tjukk" blitt og har en bolle mage bryr meg ikke lenger men ja jeg merker jeg er større enn med de to andre. Når jeg får bekreftet innen i fra at baby koser seg glemmer en liksom alt. Har kjent bevegelser en stund no men har liksom ikke vært helt 100% sikker men no er jeg det og jeg er heeeeelt forelsket <3 Menjeg vet godt at jeg har en laaaaaaaaaang ventetid foran meg og er nok ikke like positiv når jeg kommer i tredje trimester hehehe.. Sliter mye med bekken og hodepine om dagen men jeg er ikke energiløs og kvalm så da skal jeg ikke klage mer Det var dagens bla bla innlegg Ønsker alle en fortsatt fin søndags kveld og en fantastisk uke som kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144016144-16-uker-i-dag-og/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 3. februar 2013 #2 Del Skrevet 3. februar 2013 Hærlig :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144016144-16-uker-i-dag-og/#findComment-145016599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå