Gå til innhold

Oj oj! Vært på tidlig ul

Anbefalte innlegg

Gjest 3 små ♥

Var på tidlig ul idag, pga blødninger. Ubetydelige egentlig, mer som farget utflod. Er i uke åtte nå. Har en på 2,5 år og en som nettopp har fylt året, og dette svangerskapet har ikke vært planlagt. Likevel har vi greid å glede oss over den nye babyen som skal komme, vi har drømt om 3, bare ikke så tett.

Uansett, tilbake til ultralyden. Alt så bra ut, men det viste seg å være to babyer der inne..... 2 små knøtt! Jeg ble så satt ut at jeg trillet nesten av benken. Jordmora var usikker på om det var hjerteaktivitet i begge fostrene, derfor skal jeg på en ny sjekk om en uke ca for å se om de ser mer da.

Aner nesten ikke hva jeg tenker nå. 4 unger på 3 år. Går det egentlig an? Noen i samme/lignende situasjon? Må innrømme at jeg er en smule betenkt. Kanskje det bare er sjokket som snakker, og at jeg ser det annerledes om noen dager. Kan jo hende at den ene ikke lever en gang. Huff, trist det også.

Ble rotete dette, men måtte bare få det ut. Takk

Endret av 3 små ♥
Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144016097-oj-oj-v%C3%A6rt-p%C3%A5-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj! Så spennende! :) Skjønner godt du ble litt satt ut ja.

Har du hatt/har mye symptomer? Mye kvalm og lignende?

Jeg har også en på 2,5 og en på 1 år og har tenkt tanken at det KAN jo være 2 :) Blir ikke lei meg for det altså, men er jo en spennende tanke ;)

Jeg har ikke så sterke symptomer enda da, er 6 + 4 i dag.

Lykke til på neste kontroll! oppdater oss gjerne! :)

Gjest 3 små ♥

Tusen takk for hyggelige svar begge to. Sjokket legger seg muligens om en dag eller to. Må jo uansett vente til neste ul før jeg vet 100% sikkert at begge lever. Alt ordner seg nok uansett hva ul viser:)

Jeg har ikke mer symptomer denne gangen enn ved de forrige svangerskapene. Er ulidelig kvalm og kaster opp en del, men det er ikke noe nytt. Kan nesten ikke tenke meg at det kan bli verre enn dette, uavhengig om det er en eller to der inne. :)

Skal oppdatere etter neste ul:)

Wow!! Det er jo helt vilt!! Gratulerer!!! Om det ser fint ut med begge klarer du sikkert å venne deg til tanken etter en stund. Og jeg som er nervøs for å få en nummer 3. Nå blir jeg ekstra spent på ultralyden jeg skal på. Jeg dåner om det er to der inne.

Du får gi det noen dager. Det er klart du er i sjokk nå. Det må fordøyes :-) lykke til uansett :)

Oj, det blir fryktelig travelt det første året, men så kommer det seg! Jeg fikk mine tvillinger først, og hadde nok klart mange ting bedre med mer erfaring. Samtidig måtte jeg ikke ta meg av andre unger samtidig.. Du er heldig! Tvillinger har et helt spesiellt vennskap og de får så mye glede av hverandre.. Nesten så jeg synes litt synd på reken som vokser i magen min nå, som kommer til å bli enling.. ;)

Lykke til!

Endret av m1980

Annonse

Så artig, fikk samme sjokket selv da jeg var på tidlig ul, jeg holdt også på å rulle ned fra stolen. Om et par dager nå har du klart å roe tankene og da skal du se at du synes det er kjempekos! Jeg elsker tanken på at der er to små knøtt i magen og gleder meg stort! :)

Håper det går bra med begge dine, lykke til på neste ul :)

• 2 uker senere...
Gjest 3 små ♥

En liten oppdatering: Ul idag viste en sprell levende baby:) Som veivet med alt av lemmer:) Jeg har hatt en blødning siden sist, så det var nok den andre babyen. Vi hadde nesten vent oss til tanken om tvillinger, så var litt rart å bare se 1 baby. Men, vi er såååå glade for den skjønne lille som er der inne og at alt er bra med den. Nå gleder vi oss, om mulig, enda mer til september:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...