Mamma til tre gutter Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Litt merkelig formulert spm.. Men ja du kan koke opp vann på vannkoker å ha det på Tormos.... Viss det var dette du lurte på, ser ikkje helt hva du mener.. Seier jo egentlig seg sjølv viss dette var spørsmålet
<3 2G <3 Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Ville helle ha hatt det på kokende og heller ha en med kaldt kokt vann på flaske til å regulere temp med. Er ikke alle termoser som holder varmen godt.
Elskeråværemamma Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 3. februar 2013 Takk for svar :-) mente at jeg først koker det opp, lar vannet kjøle seg ned litt og så ta det på termos. Blir det bakterievekst av dette?? Da slipper jeg å ha m både varmt og kaldt vann :-)))
Mamma til tre gutter Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Det holder seg heilt greit i tremos.. Eg pleide å koke opp vann på vannkoker lot det stå noen timer og heldte det på vanlige brus flasker... Baby på tre måneder tåler en del, eg slutta å koke vann da dem var 4 måneder...
samu Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 bare husk å ikke blande i pulveret før du skal bruke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå