Gå til innhold

Hvilket av disse navnen synes du passer best med..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Josefine var et av navnene som vi tenkte på til Sofie. Nå synes vi det er for likt Sofie til at vi vil kalle et søsken det. De skal liksom passe sammen, samtidig ikke være for like. Ikke så lett;)

Maren har vi også vært inne på. og liker godt fortsatt:)

Ellers av de jeg liker som dere har nevnt er nok allerede oppbrukt av venner og familie:)

Annonse

Josefine var et av navnene som vi tenkte på til Sofie. Nå synes vi det er for likt Sofie til at vi vil kalle et søsken det. De skal liksom passe sammen, samtidig ikke være for like. Ikke så lett;)

Maren har vi også vært inne på. og liker godt fortsatt:)

Ellers av de jeg liker som dere har nevnt er nok allerede oppbrukt av venner og familie:)

Oki,jeg kjenner faktisk 2 søstre jeg da som heter Sofie og Josefine,synes ikke de er like,men smak og behag det sikkert :). Men jeg synes fremdeles dine forslag Lilly og Ingrid passer best da:)

søstrene heter Sofie og Nora.

Vi vurderer foreløpig disse navnene, hvilket synes dere passer best inn i rekken?

Solveig

Kristin

Lilly

Ingeborg

Ingrid

???

Takker for deres mening:)

Solveig eller Ingrid!

Da er Ingrid og Lilly ute av dansen. Mannen liker ikke.Han syntes Lilly er for søtt og sier han ikke er så begeistret for Ing-navn.Greit det.. vi må jo lande på noe tilslutt uansett, og like greit å bruke elimineringsmetoden på alle navnene:D Vi har nå kommet ned til Solveig eller Kristin. Men så kom jeg på navnet Signe.. som jeg tror ikke jeg har nevnt for mannen. Hmm... kanskje en liten Signe vil passe sammen med Sofie og Nora?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...