Gå til innhold

noen som har nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har i dag kjent mye nedpress i bekkenet og spesielt når jeg skal gå. er i uke 30+5.kjenner litt kynnere også.

noen andre som har d samme?

jeb ble forresten innlagt i 2 dager 28+4 pga falske rier og forkorta livmorhals,men etter 2 daga i sykeseng og sprøyte ble d bedre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjente det dagen før vannet gikk med første. Kjenner det av og til litt nå også men hu ligger langt nede i bekkenet, så sikkert derfor. Er utrolig ubehagelig i grunn.

Skrevet

Min og ligger veldig langt nede i bekkenet. Så vett ikke om jeg skal kalle det nedpress, men kan en kjenne nedpress flere uker før fødsel?

Skrevet (endret)

Min og ligger veldig langt nede i bekkenet. Så vett ikke om jeg skal kalle det nedpress, men kan en kjenne nedpress flere uker før fødsel?

Jeg har kjent nedpress og mensenmurringer siden uke 22-23, men etter 3 uker med 50 % sykemelding så har det heldigvis roet seg veldig. Veldig tyngdefølelse ned mellom beina og tør ikke slappe av skikkelig når jeg er på wc. Nå er det imidlertid sikkert 3 dager siden sist jeg hadde nedpress men merker det mest når jeg er på jobb.

Endret av Madolyn&Muffin
Skrevet

Ja! Av og til kjennes det ut som om han skal stikke hodet ut for å hilse på ;) hehe. Noe jeg for så vidt håper han snart har tenkt til.

Jeg er 37 uker :)

Skrevet (endret)

Ikke hele tiden da, men noen ganger kjennes det ut som at han skal ploppe ut hvis jeg bare bøyer meg litt ned ;) Har en følelse av at denne fødselen blir lett - haha! Jeg er 35 uker.

Endret av LilleFru

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...