Gå til innhold

Flere med termin i slutten av august-begynnelsen av september her?

Anbefalte innlegg

Jeg er 11 uker + 1 dag i dag, mens termin er 26 august,men tenker det fort kan bli tidlig i september etter ordinær ultralyd. Hvordan er symptomene deres så langt nå? Jeg har egentlig veldig lite symptomer nå, blir nesten litt bekymret, hadde en del kvalme i uke 8-9, men nå får jeg plutselig noen brekninger hvis jeg blir VELDIG sliten eller VELDIG sulten, men det går fort over igjen. Ømme bryster hadde jeg mye i starten,nå fortsatt litt,men lite. Blir bekymret når man merker lite, var på invendig ultralyd i uke 8 + 4, alt så bra ut og hjerte banket som bare det, så håper alt er bra med den lille fortsatt, har ikke bestemt meg for om jeg skal ta noen privat ultralyd før uke 18 eller ikke...

Er 10+5 i dag, og har samme som deg mtp symptomer. Hadde mye kvalme, hjertebank, ømme bryster, svimmelhet osv i starten, mens nå er det bare litt smerter i nedre region av magen (som jeg heldigvis har fått bekreftet av Gyn at er muskelsmerter/-spenninger), litt ømme bryster, og kun symptomer når jeg er veldig sliten eller stressa. Ble kjempenervøs pga alt det her, og til tross for UL 6+6 hvor alt var flott, så bestilte vi UL på fredag. Var da 10+2, og fikk se en liten sjenert krabat som snudde seg unna da gyn skulle ta bildet, så det var veldig beroligende :) Tror jeg skal klare å holde meg til ordinær UL uke 19! :)

Godt det er fler som også har lite symptomer for tiden, blir så bekymret over dette. Håper alt er bra, men tror nesten jeg blir overrasket om alt står bra til på neste ultralyd når jeg har så lite symptomer som nå. Prøver å tenke at jeg er heldig som slipper unna kvalmen allerede, men blir samtidig mer bekymret med lite symptomer.

Noen av dere som veit hva sannsynligheten for at den ikke har utviklet seg eller at det er noe galt selvom man har sett hjerte banke på ultralyd i uke 8 + 4 dager?. Er i uke 12 til lørdag, så håper på at kroppen hadde ryddet opp selv om det skulle være noe galt. Spennende tid i møte. Lykke til alle damer :)

jeg mistet alle symptomer forrige tirsdag, altså null kvalme, ømme bryster eller svimmelhet og da hadde jeg vært meeget dårlig i ca 2 uker. da var jeg 8+2 og fikk time på torsdagen etter fordi jeg ble så nervøs! gyn sa alt var i skjønneste orden, sterk hjerterytme, beveget hodet og fikk et fint bilde=) hun sa jeg bare var heldig som hadde mistet ubehaget så tidlig og at det var vanlig at det kunne skje over natten (og da var det kø på døren hennes sa hun=) føler meg såå fin og frisk og er klar til å nyte dette til bekkenløsning og hetetokter slår inn..!!

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...