Gå til innhold

Flere med termin i slutten av august-begynnelsen av september her?

Anbefalte innlegg

Jeg venter nr tre i overgangen aug/sept, har fått termin alt fra 28. august til 8. sept, så jeg velger å ikke bruke en konkret dato før jeg har vært på ordinær ul.

Kunne vært hyggelig å vite hvem som skal ha ca samtidig :)

Kanskje dele litt erfaringer etterhvert :)

Fortsetter under...

Ja, da er vi likt, ligger fra 28. August til 5. September foreløpig, skal på tidlig ul 25. Februar(pga to SA),så kanskje det blir litt mer konkret da. Håper bare alt holder seg på plass til da:s Skal bli godt å få roet nervene litt;) blir min Nr to forresten, har en gutt på snart fire fra før. :)

Har termin 30.august, men om lillegull slekter på sin kjære mor (donor til far, så veit ikke hvordan det er der), som kommer vel ikke nurket før nærmere 10.september :P Blir interessant å se hva dem sier på ordinær UL 3.april, har ikke blitt sagt noe om termin på tidlig UL hittil. Gleder meg :)

Jeg er 11 uker + 1 dag i dag, mens termin er 26 august,men tenker det fort kan bli tidlig i september etter ordinær ultralyd. Hvordan er symptomene deres så langt nå? Jeg har egentlig veldig lite symptomer nå, blir nesten litt bekymret, hadde en del kvalme i uke 8-9, men nå får jeg plutselig noen brekninger hvis jeg blir VELDIG sliten eller VELDIG sulten, men det går fort over igjen. Ømme bryster hadde jeg mye i starten,nå fortsatt litt,men lite. Blir bekymret når man merker lite, var på invendig ultralyd i uke 8 + 4, alt så bra ut og hjerte banket som bare det, så håper alt er bra med den lille fortsatt, har ikke bestemt meg for om jeg skal ta noen privat ultralyd før uke 18 eller ikke...

Annonse

Termin 1.september etter mine egne beregninger. De to første barna våre har kommet veldig presis (en dag før og en dag etter termin), så det blir spennende å se om vi rekker barnehagefristen ;-)

Veldig kvalm og sliten, men lurer på om det begynner å bli litt bedre nå.

Symptomer ja... Jeg har vel alle i boka. Kvalm, trøtt, ømme bryster, hormonell og tidlig bekkenløsning (hurra)

Er sykemeldt et par dager til, så får se om det endrer seg på mirakuløst vis til onsdag, ellers går jeg nok på en uke eller to til med sykemelding.

Har vært på UL to ganger allerede, men blir ikke noe klokere ang termin av den grunn, siden jeg har fått to forskjellige ;)

Regner med at mine egne beregninger stemmer best, og da havner jeg på ca 2. september. Siden jeg har to KS bak meg så blir det KS denne gangen også, og mest sannsynlig augustbarn, men det gjenstår å se :)

Jeg har en termin 21 august og en 31 august. Ny ultralyd i midten av februar så da kommer det kanskje enda en til. Har PCO så ikke lett å sette en termin. Får vel fire forskjellige terminer slik jeg fikk forrige gang :)

Magefølelsen sier slutten av agust.

Har ett lite gull som blir 3 år i mars. Formen er ikke mye å skryte av trøtt, sliten og ganske så kvalm. Samt at jeg kjenner bekkenløsningen allerede... :(

Ellers er vi overlykkelige for å ha fått til en liten spire uten hjelp, og håper virkelig dette går var vei :-)

Lykke til alle sammen!!

Termin 11.september med nummer 2. Her er det ekstrem kvalme som gjelder :/ håper det gir seg snart . Og plaget me urinveisinfeksjon. Gikk nettop på en kur,men den funka ikke så er vel på an igjen snart. Stress

Jeg er 11 uker + 1 dag i dag, mens termin er 26 august,men tenker det fort kan bli tidlig i september etter ordinær ultralyd. Hvordan er symptomene deres så langt nå? Jeg har egentlig veldig lite symptomer nå, blir nesten litt bekymret, hadde en del kvalme i uke 8-9, men nå får jeg plutselig noen brekninger hvis jeg blir VELDIG sliten eller VELDIG sulten, men det går fort over igjen. Ømme bryster hadde jeg mye i starten,nå fortsatt litt,men lite. Blir bekymret når man merker lite, var på invendig ultralyd i uke 8 + 4, alt så bra ut og hjerte banket som bare det, så håper alt er bra med den lille fortsatt, har ikke bestemt meg for om jeg skal ta noen privat ultralyd før uke 18 eller ikke...

Er 10+5 i dag, og har samme som deg mtp symptomer. Hadde mye kvalme, hjertebank, ømme bryster, svimmelhet osv i starten, mens nå er det bare litt smerter i nedre region av magen (som jeg heldigvis har fått bekreftet av Gyn at er muskelsmerter/-spenninger), litt ømme bryster, og kun symptomer når jeg er veldig sliten eller stressa. Ble kjempenervøs pga alt det her, og til tross for UL 6+6 hvor alt var flott, så bestilte vi UL på fredag. Var da 10+2, og fikk se en liten sjenert krabat som snudde seg unna da gyn skulle ta bildet, så det var veldig beroligende :) Tror jeg skal klare å holde meg til ordinær UL uke 19! :)

Annonse

Starten/midten på september. Mer eksakt 11. september etter mine beregninger som jeg er ganske så sikker på(husker godt når første dag i siste mens var for en gang skyld). Har ikke vært til ul, men på mine to forrige barn har mine beregninger og ultralydberegningen vært ganske like.

Har født begge mine forrige barn før termindato, så spørs om jeg gjør det nå også da. Time will show :)

Er 10+5 i dag, og har samme som deg mtp symptomer. Hadde mye kvalme, hjertebank, ømme bryster, svimmelhet osv i starten, mens nå er det bare litt smerter i nedre region av magen (som jeg heldigvis har fått bekreftet av Gyn at er muskelsmerter/-spenninger), litt ømme bryster, og kun symptomer når jeg er veldig sliten eller stressa. Ble kjempenervøs pga alt det her, og til tross for UL 6+6 hvor alt var flott, så bestilte vi UL på fredag. Var da 10+2, og fikk se en liten sjenert krabat som snudde seg unna da gyn skulle ta bildet, så det var veldig beroligende :) Tror jeg skal klare å holde meg til ordinær UL uke 19! :)

Godt det er fler som også har lite symptomer for tiden, blir så bekymret over dette. Håper alt er bra, men tror nesten jeg blir overrasket om alt står bra til på neste ultralyd når jeg har så lite symptomer som nå. Prøver å tenke at jeg er heldig som slipper unna kvalmen allerede, men blir samtidig mer bekymret med lite symptomer.

Noen av dere som veit hva sannsynligheten for at den ikke har utviklet seg eller at det er noe galt selvom man har sett hjerte banke på ultralyd i uke 8 + 4 dager?. Er i uke 12 til lørdag, så håper på at kroppen hadde ryddet opp selv om det skulle være noe galt. Spennende tid i møte. Lykke til alle damer :)

Godt det er fler som også har lite symptomer for tiden, blir så bekymret over dette. Håper alt er bra, men tror nesten jeg blir overrasket om alt står bra til på neste ultralyd når jeg har så lite symptomer som nå. Prøver å tenke at jeg er heldig som slipper unna kvalmen allerede, men blir samtidig mer bekymret med lite symptomer.

Noen av dere som veit hva sannsynligheten for at den ikke har utviklet seg eller at det er noe galt selvom man har sett hjerte banke på ultralyd i uke 8 + 4 dager?. Er i uke 12 til lørdag, så håper på at kroppen hadde ryddet opp selv om det skulle være noe galt. Spennende tid i møte. Lykke til alle damer :)

Du er nok bare heldig som slipper unna, jeg er 11 uker i dag og var på UL for første gang i sta, har vært helt nervevrak i fler dager pga jeg følte symptomene begynte å dabbe av, eneste jeg merker er murringer og noen kvalmetak og svimletak der og da men ellers er formen mye bedre enn den har vært. Men på UL var alt helt perfekt, så siden du allerede har fått bekreftet at jeg hjertet slår og du ikke blør så er nok alt i skjønneste orden :) Spurte om det på UL i sta og han sa at sannsynligheten for at det går galt nå er veeeeldig liten.Vi blir nok bare super paranoide og redde. Men jeg synes ikke du skal bekymre deg i det hele tatt :)

Hallo!

Jeg og venter nr 3! Jeg vet eksakt produksjonsdato og utifra den har jeg termin 24 august! Lurer fortsatt på hva i all verden vi har begett oss inn på men det skal vel ordne seg etterhvert!!!:0)

Jeg har termin 5.sept. Venter en veldig uplanlagt nr 4...Er fristende å be om KS slik at vi rekker bhgfristen ;) Har gått overtid alle gangene så har ingen forhåpninger om å få noen dager før denne gangen heller.

Er sykemeldt grunnet hyperemesis og stort sett hele dagen har jeg lyst å dø. Innser hvor heldig jeg er som slapp unna med vanlig svangerskapskvalme i de andre graviditetene (selv om det er ille nok).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...