Nr4? 💓 Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Husker ikke hvordan det var de andre gangene.. men er det sånn at jordmor/lege lytter på magen ved føste kontroll.. i uke 8-10?? Eller??
AnitaLilja Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Jeg aner ikke, men legen har ikke undersøkt magen når jeg har vært der hittil, senest forrige uke. Kun sett hjertet hos gynekolog på tidlig ultralyd (privat). Håper jordmor vil prøve å lytte etter hjertet på første timen i uke 14
Kanelbulle Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Det er vanlig å ikke høre hjertet før uke 15, så mange leger venter tils dess for å ikke gjøre den gravide urolig hvis de ikke finner hjertelyd. På meg fant ikke legen hjertlyden i uke 14, jeg ble veldig nervøs og bestilte privat ul... Endret 3. februar 2013 av Kanelbulle
You can call me Dårris Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Min lege sjekker tidlig, men er også tydelig på at det ikke er sånn at noe er galt om han ikke finner noe. Så er han veldig dyktig også, og fant hjertelyd hos meg i uke 11 sist Skal inn neste uke, er da nesten 11 uker og regner med han hører etter da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå