mama78 Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Mini skal ta 3 mnd vaksine førstkommende onsdag. Etterpå skal vi bort på familiebesøk en times biltur unna, men vegrer meg litt hvis det er "vanlig" å oppleve smerte/feber/dårlig almentilstand etterpå. Hvordan reagerte deres baby etter vaksinering?
Sisch Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 Min baby reagerte ikke noe bortsett fra at han ble sint og begynte å skrike da vaksinen ble satt, og skrek seg i søvn. Fikk feber av 5mnd vaksinen da
santhe Skrevet 3. februar 2013 #3 Skrevet 3. februar 2013 Min reagerte ikke noe særlig, han sov mye. Og var litt varm, ikke feber på kvelden men på formiddagen etter hadde han 38 i feber. Han var i fin form å like blid som vanlig Skrek selvfølgelig når vaksinene ble satt.
Mamma med to trollunger Skrevet 3. februar 2013 #4 Skrevet 3. februar 2013 Feber på natten og veldig utilpass og grinete dagen etter.
*oktobergutt 12* Skrevet 3. februar 2013 #5 Skrevet 3. februar 2013 Min hadde ingen reaksjon i ettertid
Underveis --> Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Ingen av mine to reagerte på vaksinene. Førstemann ble ganske øm i låret, bare.
Hringariki Skrevet 3. februar 2013 #7 Skrevet 3. februar 2013 Sov hele dagen samme dag, og halve dagen etter...
Lilleolebolle1 Skrevet 4. februar 2013 #8 Skrevet 4. februar 2013 Fikk ingen reaksjon, eller sov kanskje bitte litt mer enn vanlig
mama78 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #9 Skrevet 5. februar 2013 Uff, håper det ikke blir en reaksjon. Jeg er faktisk uvel, så mye gruer jeg meg til i morgen. Hvis han får høy feber, gjør man noe annet enn å gi paracet? ( i tillegg til mye kos:-)
Elsa88 Skrevet 5. februar 2013 #10 Skrevet 5. februar 2013 Min skrek når det ble gjort, mannen min ble med men viste at han ikke ville ha klart å holdt han så jeg gjorde det (og jeg hadde rett ) Gutten ble bare utilfreds resten av dagen, ville ikke sove. Så han ble liggende i armene mine for å sove i 3 timer før jeg la han i vuggen som han da sovnet i.
Gjest -Truseløs- Skrevet 5. februar 2013 #11 Skrevet 5. februar 2013 Min gutt fikk litt feber, og var litt sutrete.
Stjernemix Skrevet 5. februar 2013 #12 Skrevet 5. februar 2013 Hun sov en del samme dagen, men ellers ingen reaksjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå