Gå til innhold

Hvordan reagerte deres baby på 3 mnd vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini skal ta 3 mnd vaksine førstkommende onsdag. Etterpå skal vi bort på familiebesøk en times biltur unna, men vegrer meg litt hvis det er "vanlig" å oppleve smerte/feber/dårlig almentilstand etterpå. Hvordan reagerte deres baby etter vaksinering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby reagerte ikke noe bortsett fra at han ble sint og begynte å skrike da vaksinen ble satt, og skrek seg i søvn. Fikk feber av 5mnd vaksinen da

Skrevet

Min reagerte ikke noe særlig, han sov mye. Og var litt varm, ikke feber på kvelden men på formiddagen etter hadde han 38 i feber. Han var i fin form å like blid som vanlig :) Skrek selvfølgelig når vaksinene ble satt.

Skrevet

Feber på natten og veldig utilpass og grinete dagen etter.

Skrevet

Min hadde ingen reaksjon i ettertid :)

Skrevet

Ingen av mine to reagerte på vaksinene. Førstemann ble ganske øm i låret, bare.

Skrevet

Sov hele dagen samme dag, og halve dagen etter... :)

Skrevet

Fikk ingen reaksjon, eller sov kanskje bitte litt mer enn vanlig :)

Skrevet

Uff, håper det ikke blir en reaksjon. Jeg er faktisk uvel, så mye gruer jeg meg til i morgen. Hvis han får høy feber, gjør man noe annet enn å gi paracet? ( i tillegg til mye kos:-)

Skrevet

Min skrek når det ble gjort, mannen min ble med men viste at han ikke ville ha klart å holdt han så jeg gjorde det (og jeg hadde rett :P)

Gutten ble bare utilfreds resten av dagen, ville ikke sove.

Så han ble liggende i armene mine for å sove i 3 timer før jeg la han i vuggen som han da sovnet i.

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Min gutt fikk litt feber, og var litt sutrete.

Skrevet

Hun sov en del samme dagen, men ellers ingen reaksjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...