Lisse_01 Skrevet 3. februar 2013 #1 Skrevet 3. februar 2013 Jeg bor i 2 etg uten heis, og vil derfor kjøpe en ekstra sportsvogn å ha på verandaen så han kan sove ute hjemme. Men hva er det viktig at jeg ser etter da? Kun at ryggen kan legges ned?
sillyfilly og Olivia Skrevet 3. februar 2013 #2 Skrevet 3. februar 2013 At den er lun/gir god ly for vinden, og at ryggen kan legges ned. Og selvfølgelig stabil, men det er vel de aller fleste vogner.
Lisse_01 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2013 Takk for svar håper å finne en greit brukt ettersom det bare er en sovevogn
Vogndilla Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 Simo 487, er en perfekt sove vogn! Simo 487 er kjempe kort i ryggen og har ikke regulerbart fotbrett, ikke den ideele sovevogn vil jeg si. For de to tingene er viktig, kjøp en vogn du kan bruke ut vognperioden. Simo 130 eller tislvarende sportsvogner har laaang liggelengde, disse får du billig på finn om du kjøper en som ikke er altfor ny
tutster Skrevet 5. februar 2013 #7 Skrevet 5. februar 2013 jeg er iallefall fornøyd med simo 487,bra vi ikke alle har likt syn!!
Tøffe Tøflus Skrevet 6. februar 2013 #8 Skrevet 6. februar 2013 Vi har en gammel simo kombi til verandavogn. Veldig fornøyd med den, men har arvet den, og ikke egentlig satt meg så mye inn i hva annet som finnes. Hvis jeg skulle kjøpt en ville jeg hatt følgende kritierier: full liggestilling, lang rygg, fire hjul, lun kalesje. I tillegg liker jeg å kunne snu sittedelen begge veier, men det er mindre viktig for en ren sovevogn. Hvis du bruker sovevogn som søkeord på finn tipper jeg du får en del treff som er innenfor der, så kommer det jo an på hvor mye penger du vil bruke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå