Gå til innhold

Plutselig dundrende hodepine og antydning til svimmelhet.. Uke 14.. Noe å bekymre seg for?

Anbefalte innlegg

Våknet med hodepinen i går, og har den fortsatt.. Vet jo at hodepine kan være vanlig, men dette er SKIKKELIG hodepine! Ellers sover jeg ekstremt mye, så er i hvert fall ikke i mangel av søvn...

Fortsetter under...

Jeg sover nok alt for mye,mn klarer rett og slett ikke å holde meg våken.. Har noe lave jernverdier,så tar tilskudd for det. Kjennes ut som det innimellom pulserer i hodet i tillegg til stiv nakke -får se an formen ut over dagen mtp en tlf til lege.. Takk for svar!

Stiv nakke kan også gi kraftig hodepine, ja, men det kan også jerntilskudd gjøre. Nå vet ikke jeg hvor lenge du har gått på dem da, men det kan jo være det også.

Tror det er nokså normalt, har kraftig migrene, startet i uke 14 og er her enda, uke 17. Drikk mye vann, få rikelig med frisk luft, og holde deg unna sukker er mitt tips.

Annonse

Plages også veldig med hodepine (har det aldri ellers) og svimmelhet. Hos meg er det grunnet lav blodprosent og lavt blodtrykk. Får i meg det jeg trenger av vitaminer, spiser veldig sunt, i grunn nok søvn, mye frisk luft, men føler meg likevel helt "sprengt" etter en rolig arbeidsdag. Har i grunn bare slått meg til ro med at det nok bare er slik i en periode, forhåpentligvis blir det snart bedre.. :) Begynte vel rundt uke 12-13 hos meg, er nå i uke 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...