Gå til innhold

hvor mange dager har dere igjen 03.02.2013?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 0 dager igjen, Terminen er idag,men ingen tegn til den vakkre gutten min enda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12 dager til KS ;) . Ligger her og plundrer for å sove.. Pleier ikke å ha problemer med det :-/ .

Skrevet

2! Toooo dager til termin! Men ingen tegn på at han har tenkt seg ut riktig enda...

Skrevet

2 dager til termin å her så heldig å ligge her i min egen seng med min nydelige prins som blir 3 dager i dag :) ligger bare å venter på at han skal våkne, for etter 6 timer søvn så begynner mat fatet bli passelig sprengt :P

Skrevet

11 dager igjen til termin, men skulle gjerne visst hvor mange dager igjen til krabat har tenkt å komme ut. Det var den manglende krystallkula ;-)

Skrevet (endret)

38 dager her :) Og inatt har vi sovet på hotell, sikkert siste gang på laaang tid uten barn :) Så nå gleder jeg meg bare til deilig hotellfrokost med mannen jeg elsker :)

Endret av LilleFru
Skrevet

8 små dager igjen :)

Skrevet

7 dager over....

Skal du på kontroll på sykehuset i morgen?

Skrevet

67 laange dager igjen:)

Skrevet

29 dager til termin :-) er det for tidlig å håpe på at hun kommer nå? :) kan jeg begynne med kjerringrådene? :)

Skrevet

29 dager til termin :-) er det for tidlig å håpe på at hun kommer nå? :) kan jeg begynne med kjerringrådene? :)

Du vil ikke at hun skal komme enda. Du vil vente til det er 21 dager igjen til termin. Eller det vil si, med mindre du vil ha en prematur baby da :)

Skrevet

ja kanskje det er lurt å vente litt til ;-) gleder meg bare såå :-)

Skrevet

39 dager til planlagt KS her,men datoen skal kanskje flyttes frem.Gleder meg til onsdag for da få jeg et endelig svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...