Gå til innhold

Rødlig utflod, ca uke 6...

Anbefalte innlegg

I stad var det faktisk litt rødlig utflod.. Jeg får ikke panikk, men vil gjerne høre om flere har hatt det. Det er vel ikke festeblødning lenger når uke 6, men spotting..? Syns til og med jeg husker jeg blødde bittelitt med min første, nærmere uke 9-10.

Altså, jeg vet at man kan blø litt selv om man er gravid, jeg vil bare gjerne høre det fra dere også! ;-)

Vet jo også at det kan gå galt når det er såpass tidlig, men da burde jeg vel fått en durabelig mensen..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144015848-r%C3%B8dlig-utflod-ca-uke-6/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde rødlig utflod i uke 5, 6 og 10 denne gangen, er 25+1 nå, og alt er såre vel. Første gang jeg var gravid hadde jeg SA i uke 5, da blødde jeg kraftig og hadde sterke smerter. Satser på alt går fint med deg, og at det bare er noe uskyldig. Lykke til...

Jeg hadde rødlig utflod i uke 5, 6 og 10 denne gangen, er 25+1 nå, og alt er såre vel. Første gang jeg var gravid hadde jeg SA i uke 5, da blødde jeg kraftig og hadde sterke smerter. Satser på alt går fint med deg, og at det bare er noe uskyldig. Lykke til...

Tusen takk! :-) Godt å høre. Håper også at det vil gå bra! Føltes plutselig så tomt ut å ikke skulle være gravid likevel, hvor tidlig det enn er... :-)

Hadde SA nå i januar... Startet med littegran blodlig utflod i 3 dager før jeg blødde mer. Ble overrasket, for jeg sliter veldig med mensen, mye, vondt og et hælvete.., men nå bare blødde jeg passe, mye koagler, og til slutt kom spirene ut :/ Men rødlig utflod var vanlig sa jordmor, må bare være tolmodig... :(

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...