Gå til innhold

Det var da veldig så tidlig plagene skulle komme

Anbefalte innlegg

Skrevet

En ting er kvalmen og den enorme trøttheten, men at jeg allerede er plaget med steinhard avføring, ja altså det kjennes ut som jeg føder bæsj. Klarer ikke knipe den i to en gang så hard som den er. Og da er det bare å pusje på mens det kjennes ut som hele endetarmen skal revne!! Helsike hvis jeg skal bli plaget med dette i 7 mnd. Kan ikke huske at begynte så tidlig sist. Også har jeg iskalde føtter og uro i beina... det svir i ræva.... åh...... og jeg er bare 8+5. Velvel, nå skal jeg spise god lørdagsmat som mannen har laget. Jeg er veldig heldig også da :-D God helg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akk ja, svangerskapets "gleder" :-S Er kortere enn deg og er også helt utrolig treg i magen. Lurer på om jeg skal innføre sviskekompott til kveldsmat! Med fløte 8-) Må vel få fart på systemet! Håper de urolige beina holder seg unna en stund til. Det er helt utrolig plagsomt!

Skrevet

Har ikke prøvd det selv, men har hørt maltekstrakt får fart på magen.

Skrevet

Prøvd å ta duphalac?? sånn olje som hjelper veeldig mot treg mage.. brukte det selv i forrige svsk, og nå er det visst på'n igjen:P

Skrevet

Ahh, urolige bein!! Grøss..... Det og halsbrann er de plagene fra forrige sv.skap som gjør at jeg faktisk gruer meg til de 8 månedene jeg har igjen... Det var ILLE. Omtrent ingen søvn de siste 3 månedene. Det som holder meg oppe er premien jeg får den siste dagen :-D

Skrevet

Ja, leste at duphalac var noe gravide kunne ta, men kan man bruke det så mye man har behov for? Kan man bruke det i 7 mnd i strekk? Nå har jeg drukket uhorvelig mengder med vann. Det føles som det har hjulpet en smule. Men igjen da må jeg opp ørten ganger på natten for å gå på do. Sviskekompott ja... hadde jeg bare likt det.... enn om sjokolademousse kunne hatt samme effekt... ;-) neida, vet jeg er heldig som skal ha nr.3, men ikke alle av graviditetens bivirkninger jeg ønsker å omfavne. Men en fantastisk premie venter ved målstreken, helt klart :-)

Lykke til videre med gleder og plager. Så håper jeg vi vil følge hverandre fremover :-)

Skrevet

Sviskekompott ja... hadde jeg bare likt det.... enn om sjokolademousse kunne hatt samme effekt... ;-)

Hi hi hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...