Gå til innhold

Tvillingvogn?????

1+1+2=4barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er nok flere merker/modeller det går på, uten at jeg kan nevne på strak arm. Vet bare at jeg har sett andre, men behovet er ikke her så har ikke gransket det nøyere.

Bagvogn delen går på de fleste, men når man skal over på sportsdelen, så må de stå en vei. Har saumfart markete for tvillingvogner denne vinteren. Eneste som det går på er buggaboo donkey fikk jeg beskjed om.

Er nok flere merker/modeller det går på, uten at jeg kan nevne på strak arm. Vet bare at jeg har sett andre, men behovet er ikke her så har ikke gransket det nøyere.

Bagvogn delen går på de fleste, men når man skal over på sportsdelen, så må de stå en vei. Har saumfart markete for tvillingvogner denne vinteren. Eneste som det går på er buggaboo donkey fikk jeg beskjed om.

Da er du nok dessverre feilinformert.

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/NYHET!_Monkey_&_Double_Monkey-1689.html

http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/Double_City_Cross-1738.html

http://www.brio.net/To_Go_Stroller/Twin_prams_-_pushchairs/Double_Wave.aspx (ikke 100% sikker på om den er vendbar, men tror det)

i tillegg vet jeg at tfk har multi-x bagen som kan fungere som sportsete i begge retninger, men om den passer på tvillingvognunderstellet er jeg usikker på.

Hei jeg venter tvillinger og har termin 22 august, har også tittet litt på vogner. Liker så godt emuljunga double city cross, men den er jo egentlig ikke beregnet for nyfødte, men ser det går an å bruke softbagger i den for nyfødte, hva mener/syns dere om det. Har ikke barn fra før, så er litt usikker!

Vi bestemte oss for Basson Bjørn vognen, men den selges kun som bagvogn i dag. Til gjengjeld er den stor nok til både sommerbarn og vinterposer så man slipper å bytte de over til sportsdel så veldig tidlig. Vi ble imidlertid tipset om noen solgte denne med sportsdel, og denne kan snus begge veier og har full liggestilling. Dette er jo en stor vogn, så vi har iCandy i tillegg hvor vi kan sette bilseter på og som blir en mindre variant til kortere by/butikkturer. Tror vi har funnet den perfekte løsningen for oss, da vi likte verken Bugaboo eller Emmaljunga, de ble for små. Jeg har termin 4.juni.

Jeg har ogsaa vaert aa sett paa bugaboo vogna, men synes ikke den er fin:-(. Den er saa veldig lav syns jeg. Likte tfk vogna best av de barnas hus selger allefall. Men ifolge mannen skal han ha et ord med i saken denne gangen visstnok... Har to gutter fra for paa 7 aar og snart 3, og venter tvillinger i juli/august. Jeg onsker eivogn som ser fin ut, ikke er saa lav, enkel aa legge sammen og som blir ganske liten sammenlagt. Ikke enkelt dette...

Vanskelig dette.

Trenger vogn med plass, og ønsker å trille på skogsveier el. Gidder ikke betale en formue for ex bugaboo. Betaler jo masse for at èn vogn skal ha alle løsninger, men så er vognen så liten at ungene har vokst ut av løsningene etter et halvt års tid. Vi vurderer derfor å kjøpe èn bagvogn brukt først, og deretter en sportsvogn med plass.

Puma: Det var det vi tenkte også, men fant jo sportsdel til vognen slik at det kan vare en stund, men tror allikevel at vi ender opp med å kjøpe en enklere og lettere sportsvogn når de blir eldre. Etter hva jeg har lest er jeg veldig fornøyd med løsningen vi har valgt å gå for, og leser kun positive ting om Basson bjørn vognen, og den er helt nydelig. Mannen ler av meg fordi jeg forstår den bedre enn han, men alt det andre skjønner jeg ikke. Men det er fordi det er som en forvokst dukkevogn, så alle løsningene er jeg jo vant med fra jeg var liten ;) Jeg er helt forelska og gleder meg til å få babyene å putte i den :)

Annonse

Puma: Det var det vi tenkte også, men fant jo sportsdel til vognen slik at det kan vare en stund, men tror allikevel at vi ender opp med å kjøpe en enklere og lettere sportsvogn når de blir eldre. Etter hva jeg har lest er jeg veldig fornøyd med løsningen vi har valgt å gå for, og leser kun positive ting om Basson bjørn vognen, og den er helt nydelig. Mannen ler av meg fordi jeg forstår den bedre enn han, men alt det andre skjønner jeg ikke. Men det er fordi det er som en forvokst dukkevogn, så alle løsningene er jeg jo vant med fra jeg var liten ;) Jeg er helt forelska og gleder meg til å få babyene å putte i den :)

Hvor kjøper dere den, og hvilken pris ble det m sportsdel?

Vi var nødt til å kjøpe brukt siden sportsdelen ikke selges lenger, jeg kunne i allefall ikke finne den. Men vi var heldige, og vognen ser helt ny ut! Ga 8000kr for vognen med dypbag, 2 singelbagger, sportsdel, regntrekk og stelleveske. På babyifokus.no har de vognen med dypbag til 5000kr, jeg hadde som sagt kjøpt den kun som bagvogn, er helt forelsket i den! Den er jo veldig stor, men de vi kjøpte av sa den til og med gikk på bussen... Men jeg har ingen planer om å teste det med det første ;)

Teutonia team cosmo sportsdel kan du ha både mot og fra deg. Den kan fås med hardbager eller softbager. Et kan du velge selv. :) om det passer med bilstoler på understellet vet jeg ikke. Tror vi også muligens har landet på Basson Bjørn vogn. Synes den virker helt topp! Kjøper bagvogn og så kan i heller selge den og kjøpe en annen sportsvogn når det trengs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...