Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Planlegger nå å starte prøvingen på nytt, da vår lille sjarmør nærmer seg 1 1/2 år. Da vi prøvde på å få han, måtte vi ha tre pergokurer. Den gangen var jeg kraftig overvektig og fikk påvist pco. Fikk gode eggløsninger på pergokurene. Han ble en kraftig kar på 4050 g:) Nå tenker vi å sette igang prøvingen i april (skulle vi være heldige at det klaffer fort, ønsker vi ikke et barn sent på året, så venter til april :P)

Lurer på om noen her har erfaring med pergo og om dere klarte å bli gravide på egenhånd da dere skulle prøve på neste mann? Jeg har siden den gang gått ned 35 kg, så jeg har jo en helt annen kropp og livsstil enn den gangen, (er nå normalvektig) så kanskje er pcoèn borte for alt jeg vet. Hadde vært så morro om vi fikk det til på egenhånd!!

Lurer samtidig på om den alltid er sånn at 2. mann må være større en den første?? jeg håper å slippe å måtte presse ut en større baby, og siden jeg har helt en annen livsstil nå enn den gang, så håper jeg dette kan være med å påvikre! Hva tror dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144015786-pergo-med-2mann-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...