peanutts82 Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 fant ut idag at Spotify har masse "sanger" til baby med så kalt white noise. sounds of nature med lyden av regn, storm, bølger... fungerte like effektivt som støvsuger og hårføner men mer økonomisk. helt utrolig. nurke falt i koma
Gjest Kira bjeffer Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Det er sånn jeg gjerne skulle hatt da eldste var liten. Vet ikke hvor mange ganger jeg sovnet med støvsugeren på fullt ved siden av sengen
samu Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 da jeg så overskriften så trodde jeg noen hadde skrevet et innlegg om filmen white noise, jeg. men det var det ikke. skal sjekke ut spotify på dette jeg oxo.
Madolyn Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 (endret) Her kjøpte jeg Babiage Doodoo bamsen på finn.no for 100 kroner Håper at den funker på nestemann om han kommer med like dårlig søvnhjerte som førstemann... Endret 2. februar 2013 av Madolyn&Muffin
peanutts82 Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. februar 2013 har en alarmklokke som har radio. ingenting har fungert bedre enn radio som står mellom to stasjoner. leste at lyden må være like høy som dusjen. pc og mobil klarte ikke å få opp lyden såpass høy så regnskog lyden ble bare irriterende plipp plopp lyd. det må være ganske høyt fant jeg ut. da ble det alarm klokke med mega lyd. høres ut som støvsugeren. den kan også gå på batteri så nå kan jeg ta den med i vogna også. hihihihi
Madolyn Skrevet 5. februar 2013 #6 Skrevet 5. februar 2013 (endret) har en alarmklokke som har radio. ingenting har fungert bedre enn radio som står mellom to stasjoner. leste at lyden må være like høy som dusjen. pc og mobil klarte ikke å få opp lyden såpass høy så regnskog lyden ble bare irriterende plipp plopp lyd. det må være ganske høyt fant jeg ut. da ble det alarm klokke med mega lyd. høres ut som støvsugeren. den kan også gå på batteri så nå kan jeg ta den med i vogna også. hihihihi Ååå er det derfor jeg kan skru lyden så høyt på den babiage-bamsen! Hehe moro Endret 5. februar 2013 av Madolyn&Muffin
Mini&Meg Skrevet 6. februar 2013 #7 Skrevet 6. februar 2013 Her funket det og, hun er forsåvidt rolig, men med disse lydene ble hun enda roligere
peanutts82 Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 6. februar 2013 har en alarmklokke som har radio. ingenting har fungert bedre enn radio som står mellom to stasjoner. leste at lyden må være like høy som dusjen. pc og mobil klarte ikke å få opp lyden såpass høy så regnskog lyden ble bare irriterende plipp plopp lyd. det må være ganske høyt fant jeg ut. da ble det alarm klokke med mega lyd. høres ut som støvsugeren. den kan også gå på batteri så nå kan jeg ta den med i vogna også. hihihihi Ååå er det derfor jeg kan skru lyden så høyt på den babiage-bamsen! Hehe moro oh yea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå