Lea'85 Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 Jeg har en gutt på 8,5 mnd og fant nettopp ut at nr to er på vei.... Noen som har noen gode råd og erfaringer? Vet ikke helt hvordan jeg skal takle dette Mye tanker om det er lurt og at det blir travelt... Var ikke helt planlagt kan man si. Føler at det blir "urettferdig" ovenfor han vi har nå. Redd jeg skal syns det blir lite tid til han.
kaklemor Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 Jeg ble gravid når eldste var 7,5 mnd. Vi var forberedt på både morsomme, slitsomme og lange dager Det som er viktigst er at du husker på at eldste er ikke stor selv om han blir storebror. Vi har to små barn og er i en trassfase med eldstemann som nå er 20 mnd. Det er utfordrende, men absolutt verdt det når dem ligger ved siden av hverandre i sofaen og ser på meg med store glis begge to :)
Turtelduen Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 Jeg fikk mine 5 første med 1.5 år mellom... Dvs at jeg ble gravid når babyen jeg da hadde var 8-9 mnd. Det gikk veldig bra! Og hva får en gjort med barna frem til de er tre uansett? Nå som eldste er 10 og minste (før baby) er 3 så er det mye vi får gjort. Og vi har gjort mye for eldste og. Føler ikke vi har gått glipp av noe, eller ikke fått gjort så mye som andre. Selvfølgelig føler en jo at en ikke får gjort det samme som de som har en på 3 og en på 8, men barna har det de trenger og får være med på det de vil. Og i tillegg har de hverandre hele tiden Så nyt det! Kan være stridt mens de er små, men så fort de bikker 3-4 år er det het nydelig!! Jeg er så stolt av gjengen og storkoser meg! De er også SÅ flinke med babyen på to mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå