HH80 Skrevet 2. februar 2013 #1 Skrevet 2. februar 2013 PGA ekstra oppfølging i svangerskapet regner jeg med at det blir en UL om ikke så lenge... Er bare 4+3 idag, men skal til fastlegen på mandag for oppstart av Fragmin(blodfortynnende) sprøyter. regner med at jeg da blir henvist til gyn.pol for videre oppfølging og er da seff superspent på hva jeg kan forvente å se på UL : )) Er jo nesten 7 år siden sist så jeg husker jo nesten ikke : )
Underveis --> Skrevet 2. februar 2013 #2 Skrevet 2. februar 2013 5 uker: fostersekk ;-) 7 uker: en liten reke med hjerteaktivitet. 13 uker: minibaby som vinket til mamman sin 8-) ...*kremt* hadde tilgang på ultralydmaskin på jobben... Forøvrig utvendig ul alle gangene.
To ute! :) Skrevet 2. februar 2013 #3 Skrevet 2. februar 2013 9uker: En liten alien med fire knopper (armer og ben) og et hjertet som banket så fint! Så fosteret med engang. Hadde kun utvendig ultralyd for å konstantere liv og om det kunne være flere enn en. Privat.
Musling Skrevet 2. februar 2013 #4 Skrevet 2. februar 2013 Uke 13+4 var vi. Det var så utrolig spesielt. Hun fant et skikkelig klart bilde med en gang av noe som lignet et lite menneske. Jeg ble mer satt ut enn rørt, litt "ut av seg selv opplevelse". Da vi gikk derifra gikk det mer opp for meg hva jeg nettopp hadde opplevd. Hun så kjønn (sånn ca, tørr ikke stole helt på den før ordinær UL), så telte hun fingrer og tær, målte lårbenet for å sjekke "alder" og så at han bevegde seg fint og sikkert mye mer som jeg ikke fikk med meg:)
Anette1987 Skrevet 2. februar 2013 #5 Skrevet 2. februar 2013 Var i uke 7, innvendig, såg hjerteaktivitet men gyn mente eg ikke var kommet så langt som eg trodde. Uke 8+4, innvendig, hjerteaktivitet, 18 mm og beveger på seg. Ble målt til 8+2. Uke 11, utvendig, hørte deilig hjertelyd, målt til uke 11. Uke 11+6 , utvendig, hjertelyd, fikk se en nydelig baby med ferdige armer og bein, 3D bilder der du ser h*n holder hendene foran fjeset! Hatt litt ekstra ul pga 3 sa.. Siste var privat så fikk fine bilder og film
AnitaLilja Skrevet 3. februar 2013 #6 Skrevet 3. februar 2013 6+6: Embryo med hjerteaktivitet:) 10+2: Et lite sjenert foster med et tydelig hjerte som veiva og snudde seg unna da gynekologen skulle ta bilde <3 Helt fantastiske greier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå