Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg er heldig kan en god natt se slik ut: snuppa sovner en gang mellom 21-24, jeg ammer en gang mellom 02-05, hun våkner igjen rundt 06-07 tiden. Da roer hun seg ikke like lett. Står opp og tar bleiestell og starter dagen.

Når starter dere dagen?

Snuppa er tre uker.

Skrevet (endret)

starter dagen alt fra klokka 7 til 9.

som oftest 7.

far drar på jobb halv 6, så da ligger jeg og krysser fingrene for at hun sover litt til. hehe.

hun er snart 6 uker

Endret av samu
Skrevet

Starter dagen kl 7,25 for da må vi gjøre jenta vår klar til skolen, så følger vi henne og går hjem for å kose oss eller gjøre oss klare for å dra ut :) Lille gutt er 7 uker og jenta vår er 7 år

• 4 uker senere...
Skrevet

Her starter vi dagen seinest 7 da vil lillegutt ikke roe seg like lett så da steller vi oss og dagen starter:)

Skrevet

Vi står opp 06.30 og hun legger seg 19.00 ;) hun får pupp hver time eller annenhver time hele tiden så jeg sover ikke så mye om gangen ;)

Skrevet

Tuppa sover i ett fra ca. 23.00 og til ca. 06.00, da får hun litt mat, også kan hun sove til alt mellom 09.30 og 11.00. Så dagen starter en gang mellom 09.30 og 11.00. Jeg sier ja takk, og sover gjerne til 10-11. Noen ganger står jeg opp før hun har våknet. Hun er nå 2 1/2 mnd og begynner å våkne litt tidligere enn for bare et par uker siden.

Gjest AnneS
Skrevet

Gutten min er 6 uker. Vil legger oss rundt 22, så mat et par ganger mellom 00-06. Jeg er opp med storesøsken klokka 07, men legger meg igjen og prøver å sove til 9-10 (avbrutt av en amming). Da blir det morgen for lillegutt og han er da våken en times tid før han sovner igjen og mor later seg litt ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Lille frøkna(2mnd) vårres sovner som oftes rundt 22, og sover til rundt 6-7. Da hentes hun som regel over i vår seng, sovner med engang, og våkner blid og fornøyd i 8-9tiden. Da er det tid for frokost ofte etterfulgt av en lang dupp. Late morgener/formiddager her :)

Skrevet

Min gutt er 3 mnd. Legger seg rundt 20.00-21.00.. Sover til ca.2-3, mat og så videre til ca. 06.30-07.30..

Skrevet

Mini på tre måneder sovner som regel i 20-21-tiden. Våkner i 5-6-tiden for mat. Har erfart at jo tidligere hun våkner, dess mer sannsynlig er det at hun sovner igjen. Men noe senere enn 08 blir det omtrent aldri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...