Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om jeg er heldig kan en god natt se slik ut: snuppa sovner en gang mellom 21-24, jeg ammer en gang mellom 02-05, hun våkner igjen rundt 06-07 tiden. Da roer hun seg ikke like lett. Står opp og tar bleiestell og starter dagen.

Når starter dere dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg er heldig, så har han kun seks oppvåkninger i løpet av natta. Dagen starter mellom 5.00 (står aldri opp av senga før 5.30) og 6.30. Storebror våkner nesten alltid 6.00, så det er mest det.

Skrevet

Legger han kl 19, og starter dagen mellom 8-9

Skrevet

legger seg halv 8 og starter dagen 6

Skrevet

Legger han halv åtte. Sover til tolv. Våker litt hipp som happ frem til klokka åtte. En god morgen er når lillegutt på fire måneder sover til ti :) Skjer en gang i måneden.

Skrevet

Før kunne han sove til 8-9, nå plutselig er han lys våken klokken 7 eller før, noen ganger klarer jeg å få han til og sove igjen, noen ganger må vi bare stå opp, er jeg heldig sover han til 07:30-08 ;-) Storebror står opp mellom 8-9

Skrevet

Snuppa mi er tre uker. Hva er deres unger?

Skrevet

Legg seg ca 20, våknar mellom 6-10 alt ettersom. Våknar ho før 8 blir ho lagt att etter flaske. 10 mnd.

Skrevet

Legger seg mellom 20.30 og 21.30 og vi står opp mellom 08.00 og 09.00. Han er 3 mnd :)

Skrevet

Har en storebror som står opp tidlig, så her i huset er det lite søvn å få..... ZZzz så trøtt i dag, og første dagen alene med gutta. Minsten er 2 1/2 uke og har mageproblemer, gråter mye når han er våken :/

Skrevet

Nå er hun 3 måneder. Hun sovner mellom 22-24 og vi står opp mellom 7-9. Hun våkner annenhver time for mat noen netter, men har også opplevd at hun sover i 4 timer. Ingen dager er like her i huset. Nå er klokka 13.00 og jeg har endelig fått henne til å sove litt i sengen sin. Hun har sovet en time ved puppen, men jeg blir så sliten av å ikke få rørt på meg om dagen. puh.....

Om natten sovner hun av seg selv etter melk, men om dagen er det ikke lett å få henne i dyp søvn. Våkner av alt, men vi har jo sengen i stua da pga liten leilighet.

Skrevet

Høres ut som om vi har det veldig likt Novemberpspire.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...