Tante_Esel Skrevet 13. april 2013 #26 Skrevet 13. april 2013 heier på deg snoopy vi har holdt på like lenge.. Men 2013 er året vårt tenker også at kroppen og hodet har godt av litt pause assisted haching har jeg tenkt på og.. men har ikke "gamle" egg... så på oss blir det forsøk i norge... tror vi ender på Aleris.. det føles som det rette valget for oss! Nå er det vår tur til å få baby
Snoopy. Skrevet 13. april 2013 #27 Skrevet 13. april 2013 Ja, 2013 er vårt år! Vi hadde nok holdt oss i Norge vi også om ikke det hadde vært for min alder og derav mitt problem med at de fester seg. Kjenner bare at jeg kan ikke la det stå uprøvd. Lykke til på Aleris. Dette skal gå bra.
Tante_Esel Skrevet 13. april 2013 #28 Skrevet 13. april 2013 Ja, 2013 er vårt år! Vi hadde nok holdt oss i Norge vi også om ikke det hadde vært for min alder og derav mitt problem med at de fester seg. Kjenner bare at jeg kan ikke la det stå uprøvd. Lykke til på Aleris. Dette skal gå bra. skjønner deg godt... jeg er "bare 29" , så tror ikke at eggeskallet er problemet.... har jo litt bedre tid... (selv om jeg gjerne vil være mamma nå!) har ikke sendt henvisning enda,, men jorunalen er hos legen min, så det er bare å si i fra når jeg er klar har prøvetid på jobben frem til juli, så tror det blir etter juli Vi skal gå i fotsporene til tante Troll og bli lykkelige småbarnsmødre i 2014
TanteTroll Skrevet 14. april 2013 Forfatter #29 Skrevet 14. april 2013 Åh så utrolig kjekt å lese. Gratulerer så mye Tante Troll. Jeg ble så glad av å høre at det endelig har gått deres vei at tårene kom frem. Vi fulgte hverandre på endel forsøk da jeg var aktiv her inne. Vi er nå i gang igjen etter over et års pause. Vi ble jo gravid på egenhånd etter et intenst år med 4 ivf og 2 frys, men vi mistet i uke 9. Jeg måtte da bare legge alt på hylla og leve normalt en stund. Og vips så var det gått et år... Har ikke vært her inne heller siden det. Så det var utrolig kjekt å høre at så mye har endret seg hos dere siden sist. Dette unner jeg dere!!! Vi drar til Danmark (maigaard) i morgen. Uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag. Krysser alt jeg har for dette forsøket, for det blir neppe noen flere etter det. Nyt livet som mamma. Dette har du fortjent. Stor klem!! Tusen takk VesleTrollet er straks 11 uker - verdens snilleste og verdens skjønneste Hun er verdt alle årene med venting, forsøk og nedturer! Det er veldig fint å være mamma Håper du får akkurat passe med gullegg i morgen, og at egget(ene) som blir satt inn har kommet for å bli i 38 uker til! Masse, masse lykke til! Klem tilbake! Og det er helt greit at dere kuppet tråden Er stadig innom og leser, så jeg skal heie og VesleTrollet sender masse baby-vibber!
Tante_Esel Skrevet 15. april 2013 #30 Skrevet 15. april 2013 Åh så utrolig kjekt å lese. Gratulerer så mye Tante Troll. Jeg ble så glad av å høre at det endelig har gått deres vei at tårene kom frem. Vi fulgte hverandre på endel forsøk da jeg var aktiv her inne. Vi er nå i gang igjen etter over et års pause. Vi ble jo gravid på egenhånd etter et intenst år med 4 ivf og 2 frys, men vi mistet i uke 9. Jeg måtte da bare legge alt på hylla og leve normalt en stund. Og vips så var det gått et år... Har ikke vært her inne heller siden det. Så det var utrolig kjekt å høre at så mye har endret seg hos dere siden sist. Dette unner jeg dere!!! Vi drar til Danmark (maigaard) i morgen. Uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag. Krysser alt jeg har for dette forsøket, for det blir neppe noen flere etter det. Nyt livet som mamma. Dette har du fortjent. Stor klem!! Tusen takk VesleTrollet er straks 11 uker - verdens snilleste og verdens skjønneste Hun er verdt alle årene med venting, forsøk og nedturer! Det er veldig fint å være mamma Håper du får akkurat passe med gullegg i morgen, og at egget(ene) som blir satt inn har kommet for å bli i 38 uker til! Masse, masse lykke til! Klem tilbake! Og det er helt greit at dere kuppet tråden Er stadig innom og leser, så jeg skal heie og VesleTrollet sender masse baby-vibber! Gi en suss til vesletrollet fra meg og si TAKK for babyvibber
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå