Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

7 år etter at vi begynte å prøve på å få barn, etter 4 aih, 5 ivf, 1 spontanabort og 4 frys, kom endelig jenta vår til verden 29 januar :wub:

Hun er verdens nydeligste, og var verdt å vente på.

Kom hjem fra sykehuset i går, og nå er det en ny verden med lite søvn, amming og melkespreng.

Fødselen gikk fint. Sliten etter mange timer med tette rier og pressrier i godt over en time, men på merkelig vis gikk tida ganske fort mens det sto på.

Jeg ønsker dere lykke til :)

Mange klemmer!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Kan tenke meg det var en helt herlig følelse å endelig holde noe så etterlengtet. Kos dere med den lille frøkna! :)

Skrevet

ååå! For en herlig nyhet!!! Gratulerer så mye!!! Nå ble jeg litt misunnelig :P Men det er deg vel undt!!!!

Nå får du prøve å nyte litt, selv om du er sliten! :)

Hipp hurra!!!

Skrevet

Gratulerer så innmari :wub: Hellandussen! Blir helt rørt av slike historier :) Kos deg masse med en velfortjent mirakeljente og masse lykke til fremover!! Hihi :D

Skrevet

Gratulerer! Så hyggelig lesning :)

Skrevet

Gratulere så utrolig mye!! Ønsker dere alt godt i årene som kommer :)

En solskinnshistorie i mine øyne :D

Skrevet

7 år etter at vi begynte å prøve på å få barn, etter 4 aih, 5 ivf, 1 spontanabort og 4 frys, kom endelig jenta vår til verden 29 januar :wub:

Hun er verdens nydeligste, og var verdt å vente på.

Kom hjem fra sykehuset i går, og nå er det en ny verden med lite søvn, amming og melkespreng.

Fødselen gikk fint. Sliten etter mange timer med tette rier og pressrier i godt over en time, men på merkelig vis gikk tida ganske fort mens det sto på.

Jeg ønsker dere lykke til :)

Mange klemmer!

Åh, det var et lite Ønskebarn du også bar rundt på ja TanteTroll!! :D

Igjen gratulerer jeg såååå mye, 3 dager til termin her nå ser jeg! :)

Skrevet

Åh, jeg har sjekka etter dette innlegget i over to uker, og endelig er det her! Gratulerer så masse!! Du har vært her inne lenger enn meg, og jeg unner deg inderlig å komme i mål! Nyt tiden framover med den lille. Klem til dere!

Skrevet

Gratulerer så inderlig mye! :)

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Å jeg får gode frysninger av slike positive nyheter, så etterlengtet og høyt ønsket!

Gratulerer så mye med jenta og kos deg som mamma!! <3

Ønsker deg og din familie alt godt og håper dere får en fantastisk tid sammen, tross våkenetter og melkespreng! ;)

Skrevet

Fantastisk! :-) gratulerer og kos deg masse! ;-)

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!

Det gjør liksom ikke noe at vi ikke sovnet før kl 06 i dag, for hun er bare rett og slett nydelig! Litt stolt mamma :)

Håper dere følger etter med baby i magen veldig fort alle sammen - lykke til!

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye med den lille prinsessa!!! :)

Skrevet

Herlig! Gratulerer!

Skrevet

gratulerer så masse!! merkelig det der attida faktisk går fort når det er så vondt.. det hadde jeg aldri trodd!! kos deg med skatten din:)

Skrevet

Gratulerer så mye:D lykke til videre:)

• 1 måned senere...
Skrevet

Åh så utrolig kjekt å lese. Gratulerer så mye Tante Troll. Jeg ble så glad av å høre at det endelig har gått deres vei at tårene kom frem. :) Vi fulgte hverandre på endel forsøk da jeg var aktiv her inne.

Vi er nå i gang igjen etter over et års pause. Vi ble jo gravid på egenhånd etter et intenst år med 4 ivf og 2 frys, men vi mistet i uke 9. Jeg måtte da bare legge alt på hylla og leve normalt en stund. Og vips så var det gått et år... Har ikke vært her inne heller siden det. Så det var utrolig kjekt å høre at så mye har endret seg hos dere siden sist. Dette unner jeg dere!!!

Vi drar til Danmark (maigaard) i morgen. Uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag. Krysser alt jeg har for dette forsøket, for det blir neppe noen flere etter det.

Nyt livet som mamma. Dette har du fortjent.

Stor klem!! :)

Skrevet

Åh så utrolig kjekt å lese. Gratulerer så mye Tante Troll. Jeg ble så glad av å høre at det endelig har gått deres vei at tårene kom frem. :) Vi fulgte hverandre på endel forsøk da jeg var aktiv her inne.

Vi er nå i gang igjen etter over et års pause. Vi ble jo gravid på egenhånd etter et intenst år med 4 ivf og 2 frys, men vi mistet i uke 9. Jeg måtte da bare legge alt på hylla og leve normalt en stund. Og vips så var det gått et år... Har ikke vært her inne heller siden det. Så det var utrolig kjekt å høre at så mye har endret seg hos dere siden sist. Dette unner jeg dere!!!

Vi drar til Danmark (maigaard) i morgen. Uttak på mandag og forhåpentligvis innsett på onsdag. Krysser alt jeg har for dette forsøket, for det blir neppe noen flere etter det.

Nyt livet som mamma. Dette har du fortjent.

Stor klem!! :)

Ikke meningen å kuppe tråden, men HEI snoopy!!! det var lenge siden!!! godt å se at du er ved godt mot igjen! Og lykke til i danmark! Hilsen Adine_Mirakel_ønskes. ... pauser meg jeg også... hatt pause siden sommeren... men snart skal vi begynne i privatklinikk. :)

Skrevet

Ja, Sorry Tante Troll, men vi kupper visst tråden her nå...

Så kjekt å "se" deg også Adine. :) Synd det ikke har blitt noen baby på dere siden sist, men en god pause for kroppen tror jeg vi bare har godt av. Så håper det nå blir vår tur.

Vi valgte Danmark nå pga at da kan vi prøve assisted hatching.

Krysser alt jeg har for deg Adine. Håper inderlig det er vår tur nå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...