Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere :)

Jeg har aldri vært her inne, men i morgen skal jeg inn og sette inn ett egg :D

Det jeg nå er veldig i tvil om er om jeg skal ta en vaginalkapsel med lutinus før jeg reiser på sykehuset til innsett i morgen, eller om jeg skal vente til jeg kommer hjem igjen. noen som vet?

Jeg har ikke klart å finne svar på dette i brosjyre eller andre steder, og nå ble jeg selvfølgelig litt stresset :/

Videoannonse
Annonse
Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg mener jeg alltid har satt inn lutinus etter egginnsettingen, men ble jammen med i tvil nå ;)

Har satt inn 4 ganger og burde ha husket det ;)

Har du ikke et skriv/brev fra sykehuset hvor det står?

Lykke til og tvi tvi!!

Skrevet (endret)

Man tar morgendosen, etter du har stått opp altså, men den midt på dagen tar man ETTER innsett. Sist ble jeg faktisk minna på dette om å ikke å glemme morgendosen.

Endret av dincene
Skrevet

Det står muligens skrevet ned noe sted, <3Lykke<3, men jeg klarer altså ikke å finne det nå i kveld :/ Mener også å huske at de sa på sykehuset at jeg skulle ta morgendosen, men jeg er jo ikke skråsikker. Jeg kan jo evt prøve å ringe de i åttetiden morgen (skal jo ikke være der før 11), så har de sikkert et fornuftig svar til meg.. Tusen takk for raske tilbakemeldinger :D

Skrevet

Starta med kveldsdosen samme dag som uttak.

Skrevet

Har du fryseforsøk? Da er det enda viktigere enn ved fersk å bygge opp hormoner i kroppen siden vi ikke lager selv når vi går på progynova. Kanskje kunne du ha nevnt om det er frys, fersk? Og klinikk? Det er jo litt forskjellig...

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Det er nok noe ulik praksis fra klinikk til klinikk ja, men håper du har funnet ut av det! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...