MammatilLeon Skrevet 1. februar 2013 #1 Skrevet 1. februar 2013 Har en baby på 6 mnd som er blitt mega-redd alt av elektriske artikler som lager lyd; støvsuger, miksmaster, sentrifugerende vaskemaskin osv! Noen tips?
samu Skrevet 1. februar 2013 #2 Skrevet 1. februar 2013 trodde det var noe du burde ha vendt babyen til så fort dere kom fra sykehuset jeg. jenta mi på 5.5uker sover igjennom alle lyder. tørketrommel støvsuger PAPEGØYE-SKRIK bråkete kaffemaskin osv
Pussy Galore Skrevet 1. februar 2013 #3 Skrevet 1. februar 2013 Junior har også plutselig blitt redd for bråkete elektriske husholdningsartikler. Han var det ikke før. Jeg tror det er en fase, og kjører lett eksponeringsterapi. Vi kan jo ikke slutte å støvsuge eller bruke mikseren. Han er generelt skeptisk til alt som lager lyd for tida, deriblant dusjen...
MammatilLeon Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2013 Han har ikke vært redd tidligere, har alltid vært bevisst på at han skal bli vandt til å sove med litt bråk rundt seg. Er nå plutselig for ca. 2 uker siden han er blitt helt hysterisk redd! Får håpe det er en fase, vanskelig å ikke kan bruke støvsugeren etc. når jeg er alene med han
Galadriel33 Skrevet 1. februar 2013 #5 Skrevet 1. februar 2013 Dette har skjedd med begge mine også, men et tips er å over smile og snakke til babyen samtidig. De var begge veldig skeptisk og leppa hang, men jeg bare smilte og viste at dette er ikke farlig. Jeg så nok veldig dum ut der jeg holdt på, men jeg tror babyen ser på oss (ansiktsuttrykk) om det er noe de skal reagere på eller ikke. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå