Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fungerer utmerket som sovemiddel. :P :P

lille gullet har nå i over en uke hatt problemer med å bli stimulert for å sovne. det har gått bedre på kvelden og nettene da han sover med pupp i munnen liggende ved siden av meg. men på dagtid så våkner han hver 15-30 min og vil bli holdt. det gikk fint de første 4-5 ukene men så ble jeg dritt lei. sofaen fikk permanent trykk etter rumpen min. gulvet har blitt slitt der jeg har tråkket frem g tilbake.

så her om dagen etter at jeg hadde dusjen, tok jeg han i moby sjalet mitt og skulle tørke håret og vips så sovnet han. en annen dag det samme når jeg skulle støvsuge.

en annen gang når jeg skulle lage mat :P

så nå ligger han i vognen sin med støvsuger ved siden av han i gangen og jeg har hender fri til andre ting.

åååhhhh takk gud så deilig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her sovnet hun og godt da jeg dusjet og satt vifta på badet på full effekt :-D det minner nok om livet i magen :)

Skrevet

Hehe jeg har sitti på gulved med henne på madrass flere ganger foran tørketrommelen på badegulvet. Da har jeg fått i meg litt mat og drikke....ja jeg spiser på badet faktisk ;) hehe hva gjør man ikke for litt energi ;)

Hun sover godt der. Hun har også sovnet når jeg har vært i dusjen og da har jeg med vilje brukt opp alt varmtvannet for å blir skikkelig ren etter måneder med stressdusjing ;)

Skrevet

Jeg har også campet på badet:-) Sittet i mørket med vaskemaskin og tørketrommel på mens jeg holder lillemor som er pakket inn i pledd et par ganger nå ja, og det funker så lenge maskinene ruller og går.

Hva gjør man ikke for å få de små til å sove....:) Håper hun snart vender tilbake til å sove i sengen sin på dagtid uten ørten timer stimuli først!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...