Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skulle dele en solskinnshistorie med dere etter nesten 4 ÅR uten hell.

I starten av januar var jeg og mannen på IVF samtale.

Siden min syklus lever sitt eget liv fikk jeg primolut som skulle gjøre slik at jeg fikk mensen innen 10 dager, slik at jeg kunne starte så fort som mulig på suprecur.. De 10 dagene og ennå 6 dager til gikk, og håpet bygget seg opp. Derfor tok jeg en test bare for å få det lille håpet ut av hodet. Jeg var i sjokk da testen viste positiv! Jeg måtte ta 5 tester til, og det stod GRAVID mot meg! Helt utrolig. Er 7+3 på vei hvis jeg har regnet ut ordentlig.

Skal på tidlig ultralyd til uken, håper alt står bra til.

Men her har vi altså klart det på helt normal måte etter utallige pergokurer, lapraskopi hvor de fant ut at jeg bare har en fungerende eggleder, og vi skulle igang med IvF nå..

Ville bare dele med dere. :)

Mirakler kan skje!

Hilsen

Lille pudding :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144015271-solskinnshistorie/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer virkelig . !! Øynene mine festet seg til at du også hadde gått på pergo uten hell . Ble litt glad da jeg leste det , men følte litt med deg på det du har vært igjennom . Tror vi kvinner er født med en viss intuisjon . Så selv om jeg er rukket og bli 40 , Tror jeg ikke toget er gått enda .

Får vi det til før sommeren skal jeg love at jeg skal skrive min " solskinshistorie " med store bokstaver på dette forumet ....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...