Gå til innhold

Jeg er førskolelærerstudent og har veldig lyst til å lage en bok med masse sanger, dikt, tegninger osv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å lage en bok med kjente og kjære sanger, dikt osv. Alt skal være skrevet for hånd og tegninger tegnet selv. Rett og slett en bok jeg kan bruke i barnehagen når jeg er ferdig utdannet:D Jeg sliter veldig med å lære meg sanger, så dersom jeg lager "min egen samlimg/bok" med kjente barnesanger, så kanskje jeg lærer de også, hehe;)

Har dere noe tips til hvordan hva jeg kan bruke av materialle til å lage en solid bok? Tips?

Anonym poster: e52d3395879537e57ae47449ba2828be

Fortsetter under...

Skrevet

Kan du trykke den på skolen? Vi kunne trykke bøker på skolen når jeg studerte, det var ikke spesielt dyrt heller.

Dersom ikke det er mulig kan du kjøpe en billig lamineringsmaskin (skrives det slik?), og laminere vanlige ark.

Anonym poster: e252c3248bbf39baa2a03a69ffd2fca6

Skrevet

Blurb.com trykker relativt billig. Ellers kan du gjerne rett og slett lage en fotobok (fotoknudsen, japan foto etc) ettersom du skal ha litt tegninger? Ikke veldig dyrt, garantert verdt det :)

Skrevet

Jeg ville brukt en perm og laminerte ark. På den måten kan du legge til nye ting og ta ut ting som ikke er bra nok. Når du får mye kan du sortere til bruk i forskjellige grupper, årstider el.l

Skrevet

Ønsker å lage en bok med kjente og kjære sanger, dikt osv. Alt skal være skrevet for hånd og tegninger tegnet selv. Rett og slett en bok jeg kan bruke i barnehagen når jeg er ferdig utdannet:D Jeg sliter veldig med å lære meg sanger, så dersom jeg lager "min egen samlimg/bok" med kjente barnesanger, så kanskje jeg lærer de også, hehe;)

Har dere noe tips til hvordan hva jeg kan bruke av materialle til å lage en solid bok? Tips?

Anonym poster: e52d3395879537e57ae47449ba2828be

Vi bruker fotobok fra Japan foto:-) Lager en året rundt bok for hvert barnehageår til foreldrene. Da har vi dokumentasjon på at vi har fulgt rammeplan og årsplan ,samtidig som foreldrene får se hvordan dagene til barna er i bhg. Nå var ikke det relevant her akkurat, men poenget er at dette er lette programmer å jobbe med. Man kan også fritt velge kvalitet på ark/perm i boka.

Anonym poster: 6160963b72095eeccf9a92abc0a68c0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...