Gå til innhold

Grugleder meg... UL i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inn på tidlig UL i morgen og gruer meg egentlig litt.

Har egentlig en litt dårlig følelse denne gangen, sannsynligvis fordi jeg ikke hadde levd i tråd med svangerskap før jeg oppdaget det.

Har hatt små blødninger inni mellom men det har avtatt litt nå, så all logikk sier jo at alt er ok, men klarer ikke å la være å bekymre meg likevel.

Jaja, et aldri så lite hjertesukk. Kan jo ikke snakke med noen andre siden det ikke er noen som vet det enda :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal inn på tidlig UL i morgen og gruer meg egentlig litt.

Har egentlig en litt dårlig følelse denne gangen, sannsynligvis fordi jeg ikke hadde levd i tråd med svangerskap før jeg oppdaget det.

Har hatt små blødninger inni mellom men det har avtatt litt nå, så all logikk sier jo at alt er ok, men klarer ikke å la være å bekymre meg likevel.

Jaja, et aldri så lite hjertesukk. Kan jo ikke snakke med noen andre siden det ikke er noen som vet det enda :)

Lykke til idag da:-) Det er fryktelig slitsomt å gå rundt og bekymre seg, så godt å få klare svar tenker jeg. Men mye hos deg som tilsier at dette er bare fint da:-)

Skrevet

Jeg var på tidlig UL i går (9+3). Jeg fant ikke ut at jeg var gravid før i uke 7, og før den tid hadde jeg jo vært på både julebord og nyttårsfeiring... Men alt ser bra ut heldigvis, så jeg fikk roet mine nerver (spesielt frykten for tvillinger).

Skrevet

Spent på å høre hvordan det gikk med deg. Selv skulle jeg på tidlig ul, og følte selv at jeg mistet symptomene et par dager før. Alt var i skjønneste ordren. Det går nok bra skal du se.

Skrevet

Hei hei :)

Takk for hyggelige svar! Joda, alt var bra. Så en liten tass som viftet med armer og ben, og alt så ut til å være i skjønneste orden.

Kommer til å ha enda en UL om noen uker, så jeg blir fulgt nøye opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...