Anonym bruker Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 syns du dei funker? Har brukt dei en uke nå, har 30 tabletter- Syns dei funket meget bra dei første nettene, men har dabbet mer og mer av. Tar dei pga urolig søvn og MYE drømmer. Anonym poster: 98d68f8d6fbeaa5a4011f435b756fadc
The Idanator Skrevet 27. februar 2013 #2 Skrevet 27. februar 2013 Heisann :-) Jeg har hatt problemer med søvn så å si hele livet, hvor jeg har hatt problemer med å sovne inn og ikke minst det å sove tungt. Har alltid sovet veldig lett og da ikke fått god nok søvn, noe som gjorde utdanningen min ekstremt hard. Så da jeg gikk på VG2 og skoledagen bestod av at jeg hadde store vansker med å følge med og heller hadde tankene i drømmeland og drømte om å finne tilbake til senga, så fant jeg ut at noe måtte gjøres. Gikk da til helsestasjonen hvor jeg ble fortalt om Circadin. Dette passet meg midt i blinken da jeg aldri har vært fan av sterke piller og IKKE ville ha noe hvor jeg ikke kunne våkne dersom det skulle oppstå noe. Tror jeg brukte 3-4 pakker tilsammen på et semester, og da etter jeg var ferdig med å bruke de, så sov jeg godt i flere måneder etterpå. Jeg stod opp hver morgen rundt klokken 6 og var blid og glad, samt HELT uthvilt! Helt fantastisk! Men som med alle medisiner og tabletter, så avhenger det jo selvfølgelig av personen som tar det, vi er jo alle forskjellig :-) Men det er absolutt verdt et forsøk :-) Lykke til og god natt :-)
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2013 #3 Skrevet 27. februar 2013 Jeg jobber nattevakter og snur døgnet frem og tilbake hele tiden, kanskje derfor de ikke virket på meg. Anonym poster: 055fe144f8b5a393d969d283795d7a09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå