når 3 blir 4 <3 Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Har hatt litt tegn på rødbrun utflod i dag, nå i kveld har det kommet litt mer. Men har ikke noe tegn til smerter... er fullgått 9 uker i dag.... Noen andre som har opplevd dette??
mamma til 3-snart 4 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 jeg hadde det slik i 3 dager før jeg begynte og blø, og mistet da. MEN, det er veldig mange som blør uten at det betyr noe farlig. Men skjønner du bekymrer deg. Kansje du kan ta en tur til privat UL i morgen, eller gå til legen så kan han henvise deg. Håper alt går bra
Hedda39 Skrevet 31. januar 2013 #3 Skrevet 31. januar 2013 Hei. Jeg er bare 7+1 men har stadig litt brun, rosa utflod , har også hatt røde blødninger... Er ikke noe gøy. Føler du deg ellers gravid?? Har du noen "sikre " symptomer?? Jeg er ikke kvalm eog har ellers få tegn på at jeg er gravid,... Bitelitt ømme pupper om jeg kjenner godt etter. Så et hjerte som slo for en uke siden,... Nå er jeg redd det har stoppet... Lykke til.... Hååååper alt går bra med deg.
når 3 blir 4 <3 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 31. januar 2013 Får ringe legen i morgen. Har søkt litt på nettet og det står så mye forskjellig... blandt annet at man har veldig lettblødende slimhinner som gravid, krysser fingrene for at det er det!
når 3 blir 4 <3 Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2013 Utenom dette føler jeg meg fin, har vært på første kontroll hos lege. Har ikke vært kvalm, men er ekstremt trøtt hele tiden, ømme bryster og alt sånn. Har bestilt tidlig ul, men er ikke før om 2 uker... Håper alt går bra med deg
minni09 Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 For noen år siden blødde jeg masse 2 ganger i løpet av to dager i uke 6 (el 7).. Fikk jo helt panikk, og fikk heldigvis ul kvelden dag 2. Da var alt fint- og det endte fint og. Legen sa det var veldig vanlig. Så kan gå begge veier, men som jeg ( og som flere råder deg her) ville jeg tatt ul. Er så vondt å være bekymret;)
You can call me Dårris Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 Jeg har også hatt små blødninger av og på. Nå har det egentlig gitt seg litt, så det har i alle fall ikke kommet ut noe Har trøstet meg med at det er ganske normalt med blødninger, og at det stort sett går bra så lenge man ikke styrtblør. Likevel så er jeg veldig mye mer bekymret nå enn jeg har vært i tidligere svangerskap. Nå skal jeg til UL i morgen, så kan fortelle deg hva gyn sier da.
når 3 blir 4 <3 Skrevet 1. februar 2013 Forfatter #8 Skrevet 1. februar 2013 Takk for alle tilbakemeldinger, skal ringe til legen i dag Spent på å høre fra deg etter UL
You can call me Dårris Skrevet 2. februar 2013 #9 Skrevet 2. februar 2013 Hei igjen. Var på UL i går, og der så alt greit ut. Kunne ikke finne noen grunn til blødninger, så da er det nok bare det at slimhinnene er veldig sensitive nå. Har hatt litt rosa i dag også, og ettersom ul i går var innvendig så kan vel det forklare saken. Håper du har fått snakket med legen og evt fått henvisning, for det er kjedelig å gå rundt å være bekymret.
når 3 blir 4 <3 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2013 Så bra fikk henvisning til sykehuset i går, og den lille spiren hadde sluttet å utvikle seg. Tilbrakt natten på sykehus, siden de ikke ville sende meg hjem med medisin for å få ut resten. veldig tom nå, men må bare tenke at dette var naturens måte å ordne opp på.
You can call me Dårris Skrevet 3. februar 2013 #11 Skrevet 3. februar 2013 Ånei... Det var trist å høre! Håper det går bra med deg. Som du sier så er det nok naturens måte å ordne opp på Lykke til videre!
når 3 blir 4 <3 Skrevet 3. februar 2013 Forfatter #12 Skrevet 3. februar 2013 Det går bra, selvfølgelig trist!! men gir ikke opp Takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå