Gå til innhold

IVF klinikken Oslo. Begynt å snakke om søsken til prinsessa

Anbefalte innlegg

Prinsessa kom fra Stork, men nå finnes jo muligheten i Norge også og det gjør det jo litt greiere.

Er det noen som er i gang med prøving der? Hvordan er det, profesjonelt, hyggelige, god informasjon osv?. Ventetider? Annet nyttig?. Skal man ringe dem først eller sender man bare søknad og venter på svar?

Fortsetter under...

Vi er i gang med andre forsøk der. Ikke søskenforsøk, altså. Du må først sende inn papirer, evt med prøveresultater som er nyere enn ett år gamle. Dere får da et svar i posten med informasjon om ulike behandlingstyper + info om evt prøver dere må ta. Vil si det er kort behandlingstid, det er stort sett bare å vente på mensen :P Sist måtte jeg ringe og mase litt for å være sikker på at jeg fikk starte når jeg ville, men tror ikke det er normalen. Veldig hyggelige folk.

Hei!

Har vært hos IVFOslo snart ett år, først gjennom fem inseminasjonsforsøk (alle negative) og nå en påbegynt ivf-prosess. Er enig i det som skrives over, de er veldig hyggelige og har kort behandlingstid. Vi sendte bare inn søknadspapirene, en drøy uke etter fikk vi telefon fra dem, og to uker etter det hadde vi time til forsamtale :) Og etter det er det bare å følge syklus og sette i gang. Vi har følt oss godt fulgt opp hele veien, de er meget profesjonelle (sjekk cv-ene til overlegene på nettsiden deres!) og jeg opplever alle som jobber der som engasjerte i det de driver med.

Lykke til i søskenprosessen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...