Lille blå fugl Skrevet 31. januar 2013 #1 Skrevet 31. januar 2013 Er det noen som har kjennskap til om det er lystgass på sykehuset i Stavanger eller om de faktisk har kuttet det ut? Har vært redningen min de siste to gangene.... Kjenner jeg nesten gruer meg litt hvis de ikke har;)
Mammatil2+lillespire<3 Skrevet 31. januar 2013 #2 Skrevet 31. januar 2013 Kuttet det ut? Hvorfor skulle de gjort det? Hørtes nu rart ut...
Lille blå fugl Skrevet 31. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 31. januar 2013 Det var snakk om pga små utslepp av lystgass.... Det er ikke bra for de som jobber der!
jentene på haugen Skrevet 31. januar 2013 #4 Skrevet 31. januar 2013 de fleste sykehus kutter nå ut lystgassen. Det fremprovosere SA for de som jobber der. Både riksen og ullevål her i oslo har kuttet det ut. A-hus har er det eneste som har det igjen her i Oslo området. Så kan nok hende de kutter det i stavanger også. Begynner og bli mer og mer vanlig.
Håperpåønskebaby Skrevet 31. januar 2013 #6 Skrevet 31. januar 2013 Det siste jeg las var at både fødeloftet og den vanlige fødeavdelingen har lystgass
gullimagen Skrevet 31. januar 2013 #7 Skrevet 31. januar 2013 fødte for et år siden da hadde de det iallefall:) lykke til:)
Bumblebeee Skrevet 31. januar 2013 #8 Skrevet 31. januar 2013 Nå kjente jeg pulsen steg... skal også føde på SUS i juni/juli og kommer nok ikke til å slappe helt av før en jordmor forteller meg at de IKKE skal kutte ut lystgassen enda. Pleier å glede meg til fødsel, men vet ikke om jeg fikser en igangsatt fødsel uten lystgass. Må man så må man, men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå