Gå til innhold

blødning :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i dag opplevd at det er rødt friskt blod på papiret. Det er ikke mye, men man ser det klart. Blir så utrolig nervøs for at noe kan være galt.

Er 17+1 på vei, og var på UL for akkurat en uke siden. alt var perfekt med begge hjertene. Morkaka lå høyt oppe og bak.

Bør jeg være bekymret? Blir jo pisseredd for dette nå :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vet ikke helt. hadde aldri blødinger så sent, men ring legevakten, kanskje de kan berolige deg og at du får komme inn på ul

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Huff ja jeg vet hvor nervepirrende det er!

Jeg håper det kun er en liten uskyldig blødning pga et sprukket blodkar eller noe annet ufarlig.

Men du burde egentlig ringe legevakt og høre hva de sier i og med at du går med to i magen.

Masse lykke til, håper det beste for deg!!

Skrevet

Ring legen! Har du smerter? Bedre hvis du ikke har mensmurringer samtidig.... såvidt jeg har skjønt!

Skrevet

har gitt seg nå, håper det holder seg borte fremover. Om jeg ser blod i morgen ringer jeg jordmor. Har heldigvis ikke noe smerter annet enn ligamentsmerter. Er inne i en vokseperiode, så kan være noe der. Håper og krysser fingre for det.

huff hater blod i underlivet nå...blir så redd :(

Skrevet

Skjønner deg så godt! Hatt 5 dager m brunfarget utflod nå, og verk i magen. Mister helt fotfestet selv om all fornuft tilsier at det ikke er grunn til panikk. Er 14+3 i dag og synes det er blodig urettferdig at vi ikke skal få slappe av og nyte svangerskapet nå etter fullgåtte 12 uker. Fikk UL til gynekolog i morgen og krysser alt for at tvilingene har det bra. Få det sjekka du også!

Skrevet

Hvordan går det/gikk det??? Siden du venter 2, så vokser og strekker ting seg mer enn når det bare er 1 der. Er nok bare ett skjørt blodkar eller noe som har sprukket :)

Men for at mammaen ikke skal bekymre seg så mye, for man bekymrer jo seg mer enn nok uten at det skal blø også så er det nok sikkert greit å få seg en sjekk :)

Skrevet

jeg blødde bare litt den ene dagen, så håper det bare var et blodkar som sprakk. Nå er det helt normalt igjen. Krysser fingre for at alt er som det skal inni der(hører hjertelyd med dopler)

og gleder meg bare til ordninær UL om 9 dager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...