Gå til innhold

Prampack til trille?

Anbefalte innlegg

Skal ut og reise, og har kjøpt maclaren trille vi skal bruke da. Men ville dere brukt prampack da? Ser for meg at det blir veldig mye "luft" og ekstra plass med bare trille inni. Har til vanlig brio happy duo, og den passer utmerket i prampack'en. Vi reiser mye med fly...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144015074-prampack-til-trille/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for svar :) vi skal til London, og ser for meg at vogna blir pakka ut på flyplassen for å bli brukt med en gang. Ser jo absolutt fordelen med ekstra bagasjeplass... Vanskelig altså :P baby er ikke veldig glad i å bli bært i bæresele, så en fordel å kunne legge henne i vogna. Funker det å bruke prampacken med bare bagasje da? :P

Vil tro det ja. Prøvde å pakke den i pp i stad, funka fint. Eneste var at den er ganske lang klappa sammen, så måtte slite litt med å lukke helt igjen. Men det ble ikke så "tomt" som jeg hadde sett for meg oppider. God plass til masse annet da!

Annonse

• 3 uker senere...

Den kan legges så godt som helt ned. Gikk hvertfall veldig bra med vår lille på straks 5 mnd i den. Trenger ikke prampack nei, men syns det var greit siden det er en ganske dyr trille, mtp at bagasje håndteres veldig røft.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...