Gå til innhold

Hva synes dere om kombinasjonen...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden sønnen min heter Emil Mathias digger jeg selvsagt det :). Men synes begge 2 var pene,men synes Tobias er så mye brukt her jeg er fra.

Andre som vi tenkte på var :

Emil Andreas

Emil Johannes

Emil Leander ( mest samboeren )

Emil Alexander

Emil Sebastian

Emil Oliver

Emil Christopher

Lykke til :)

Endret av FebruarPrins2013

Annonse

Ikke bry deg så mye om hva andre mener:). Emil er vakkert og Emil Mathias er helt nydelig,så hadde fulgt det jeg ønsket,alle er inne er så imot Topp 10,men heller det,enn navn nesten ingen heter:). Velg selv og ikke hørt så mye på andre,vi gjør det ikke,men fått masse postive tilbake tilbake meldinger,få negative,er faktisk mest negativt herfra:),men noe har vert postive og da:).

Man får nok litt ærligere tilbakemeldinger om navn her inne enn i virkeligheten. Det er mange navn jeg er kjempelei av, men jeg sier jo ikke det til foreldre som har kalt barna sine det...

Av navnene dine ville jeg valgt Emil Tobias, siden Tobias ihvertfall er hakket mindre "poppis" enn Mathias. Men, myldrer jo av små Emil´er overalt, så kan godt hende du møter noen med samme mellomnavn også ;)

Annonse

Ikke bry deg så mye om hva andre mener:). Emil er vakkert og Emil Mathias er helt nydelig,så hadde fulgt det jeg ønsket,alle er inne er så imot Topp 10,men heller det,enn navn nesten ingen heter:). Velg selv og ikke hørt så mye på andre,vi gjør det ikke,men fått masse postive tilbake tilbake meldinger,få negative,er faktisk mest negativt herfra:),men noe har vert postive og da:).

Det finnes da en mellomting mellom noe "nesten ingen heter" og noe som er litt mer oppfinnsomt/har litt mer tyngde enn navn som de fleste andre velger. Blir litt motsigende å si at man ikke skal bry seg om andre sine meninger, for så å poengtere at "vi har fått masse positive tilbakemeldinger" og ta det som en bekreftelse på at navnet er fint.

Det finnes da en mellomting mellom noe "nesten ingen heter" og noe som er litt mer oppfinnsomt/har litt mer tyngde enn navn som de fleste andre velger. Blir litt motsigende å si at man ikke skal bry seg om andre sine meninger, for så å poengtere at "vi har fått masse positive tilbakemeldinger" og ta det som en bekreftelse på at navnet er fint.

ikke enig der, folk bør velge hva de ønsker uten og høre slike ting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...