Gå til innhold

Vaske vegger/tak med salmiakk når man har katt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå det så lurt da..? Eventuelt hva kan jeg vaske med? Har en del klissete sot som er vanskelig å få vekk. Tips mottak med takk :)

Anonym poster: 3556356f823d5d1796b8a289112711a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasker stadig vekk med salmiakk. :)

De sier vel at katten vil markere og tisse inne, men det har hun aldri gjort.

Skrevet

KAtter er ikke så glad i samliakklukt, men det kan fint brukes. Er genialt å vaske med det dersom pusen(e) har begynt å tisse på et bestemt sted inne.

Skrevet

Jeg vasker stadig vekk med salmiakk. smile.png

De sier vel at katten vil markere og tisse inne, men det har hun aldri gjort.

Jeg har en kastrert hannkatt. Ville kanskje ikke vasket gulvene med salmiakk, men vegger og tak er vel litt vanskelig å markere på... Usikker.

HI

Skrevet

KAtter er ikke så glad i samliakklukt, men det kan fint brukes. Er genialt å vaske med det dersom pusen(e) har begynt å tisse på et bestemt sted inne.

Hø? Det er vel stikk motsatt, er det ikke? HI

Skrevet

Jeg ville ikke vasket noe som helst med salmiakk om dere har malte flater! Salmiakk matter ned malingen og egner seg til å vaske med før man skal male :) vann og mikrofiberkluter tar sot! (Ei venninne hadde en liten brannulykke i leiligheten og etter å ha prøvd å få vekk soten med alle mulige slags vaskemidler så prøvde hun mikrofiberklut, og da var det bare å tørke av) :)

Skrevet

Jif, vanlig jif skurekrem tar det meste.

Etter å ha vasket med både salmiak, klor, grønnsåpe osv osv, så prøvde jeg med jif i vinduskarmene, og poff så var de hvite igjen :)

Anonym poster: 46d0dba6e1f5ff97c5d476ed033d26bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...