Gå til innhold

ultralyd i dag og det ble....

Anbefalte innlegg

Skrevet

En frisk liten gutt :) jippiiiiii. Var veldig aktiv liten krabat inni der. Veldig stas for kommende pappa, at han glemte helt cd og skjemaet på klinikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Da er vi to :)

Jeg har også fått beskjed om at vi får en gutt på UL i dag.

Skrevet

Gratulerer begge to:-) fikk også vite at vi venter gutt for to dager siden!

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Hvor mange uker er du nå? Tror du ligger 2 uker foran meg, gleder meg masse til ultralyd for å vite kjønn. Er så nysgjerrig :)

Skrevet

Gratulerer med guttebebi!

Skrevet

Gratulere meg guttebaby :) vi var på ultralyd om dagen, alt såg helt fint ut. men kjønnet det ville vi ikke vite :)

Skrevet

Gratulerer så masse :)

Hvor mange uker er du nå? Tror du ligger 2 uker foran meg, gleder meg masse til ultralyd for å vite kjønn. Er så nysgjerrig :)

15 uker +2

Skrevet

Gratulere meg guttebaby :) vi var på ultralyd om dagen, alt såg helt fint ut. men kjønnet det ville vi ikke vite :)

Aah :) det hadde vi aldri klart. Vi er alt for nygjerrige :)

Skrevet

Awww så gøy :) Gleder mg til jg skal, selvom jg ikke skal vite kjønn :) :)

Skrevet

Gratulerer!! :) Så tidlig du var på UL, ble du satt mye tilbake? Min tur i morgen, blir spennende å se om magefølelsen stemmer denne gangen også ;)

Skrevet

Regner med at du har vært på privat ul når du er 15+2 uker. Hvor er det du har tatt den? Da kan jeg også ta den snart :)

Skrevet

Regner med at du har vært på privat ul når du er 15+2 uker. Hvor er det du har tatt den? Da kan jeg også ta den snart :)

Tok på familie klinikken på majorstuen. Fabelaktig dame. Brukte 50 min og gikk gjennom alt av hode, lunger, nyrer, hender og føtter.. fikk bilder og brent cd med film og enda fler bilder... helt fantastisk opplevelse for oss.

Skrevet

Gratulerer!! :) Så tidlig du var på UL, ble du satt mye tilbake? Min tur i morgen, blir spennende å se om magefølelsen stemmer denne gangen også ;)

Jeg ble satt en dag frem fra 25 til 24 juli

Skrevet

Gratulerer så mye! Så gøy! Da ligger du en dag foran meg :)

Jeg gleder meg utrolig masse til vi skal til UL, 2 uker og 4 dager igjen! Og det føles ut som en evighet til! Jeg har drømt endel i det siste om at vi kan se babyen, både at magen er blitt gjennomsiktig og at ungen plutselig ligger rett under huden slik at vi ser alt hva den gjør og at den sklir frem og tilbake over den oppblåste magen min, veldig skummelt!!

Skrevet

Gratulerer så mye! Så gøy! Da ligger du en dag foran meg :)

Jeg gleder meg utrolig masse til vi skal til UL, 2 uker og 4 dager igjen! Og det føles ut som en evighet til! Jeg har drømt endel i det siste om at vi kan se babyen, både at magen er blitt gjennomsiktig og at ungen plutselig ligger rett under huden slik at vi ser alt hva den gjør og at den sklir frem og tilbake over den oppblåste magen min, veldig skummelt!!

Ja, det er veldig spennende :) mannen hadde drømt han fikk en gutt i går, og pokemon ligger med hodet øverst i magen, veldig tett på huden og morkaken helt bak :) så det er jo kjempefint..

Skrevet

oioioi. store nyheter :D så morro! sitter å angrer meg noe veldig for at jeg ikke ordnet med en ekstra ul nå før o.ul. er jo så spennt!!! hadde du guttefølelse? :)

Skrevet

oioioi. store nyheter :D så morro! sitter å angrer meg noe veldig for at jeg ikke ordnet med en ekstra ul nå før o.ul. er jo så spennt!!! hadde du guttefølelse? :)

Ja, absolutt gutt følelse, ingen tvil på hva jeg trodde det var.. :)

Skrevet

Gratulerer så mye med lillegutt :) Deilig å endelig få vite tenker jeg :)

Skrevet

Ja :) var en liten tisse tass som stod opp :) men barnefar var i skikkelig begeistret over det.. hehe

Skrevet

Så kjekt :) Gratulerer med en kommende Prins :) Skal på ul 18.02 men klarer ikke å bestemme meg helt for om jeg vil vite hva det er. Det er liksom akkurat det samme for oss hva det er, har en gutt og en jente men det hadde sef gjort forberedelsene veldig mye lettere ;) Hehe men men får bare vaske litt gutt og litt jente hvis vi velger og ikke vite det ;) <3

Skrevet

Gratulerer Thie88 :) Var på UL selv i går (16+0) og så en aktiv liten gutt. Denne gangen var jeg på Rikshospitalet, men har lyst til å prøve familieklinikken på 3D senere :)

Skrevet

Gratulerer!

Jeg var på tidlig UL på Majorstuaklinikken på torsdag. Han tok seg god nok tid og virket som en erfaren lege, men stedet virket liksom litt skittent, og legen tygget tyggis hele tiden (gir ikke noe godt inntrykk...). Vi fikk sjekket nakkefolden, hjertet, hjernen og alt så bra ut! Men jeg har bestemt meg for at om de ikke kan se kjønn på ordinær UL, skal jeg gå til Mille på Familieklinikken jeg også. Har gått hos henne for akupunktur alle de andre svangerskapene, og hun er kjempesøt!

Bare så leenge til ordinær UL, over en måned... Så nysgjerrig på om magefølelsen min stemmer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...