Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, tok en liten pause fra her inne, men nå er jeg veldig fortvilet her. Jeg testet positivt for 8 dager siden og er gravid. Fryseegg.

Men i dag har jeg store smerter og det ser ut som jeg har fått mensen.

Rødt blod. Spontan aborterer jeg??

Søren altså!!!:// hva tror dere?

Har tatt 2 paracet nå å håper å bli bedre snart!

Smertene er vanlig mens smerte , men så kommer det sånne litt intense smerte som kommer og går. Og her ligger jeg i ei hotellseng i syden!!

Det var den ferien:/

Og om det så skulle være sa , når fikk dere begynne på nytt fersk forsøk??

For et game vi er i!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014973-jeg-trenger-dere-litt-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg beklager, men har ingen erfaringer med dette, så jeg får krysse fingrene, og håpe spiren din bare skremmer deg litt... Men det må jo være mulighet å få hjelp, fordet om du er i syden.. hvor er du på ferie?

Lege skal ikke hjelpe noe som helst med. Det er jo tidlig. Har selv hatt en SA i uke 5+ og en MA i uke 9. Den gangen jeg hadde SA startet det sakte med litt blødning og etterpå noen kraftige smerter før det begynte å blø. Men det er jo forskjellig fra person til person. Som du veit, man kan blø uten å miste også. Det er bare tida som skal vise. Få håpe det beste!

Man kan jo blø litt av div årsaker som ikke alltid trenger å være SA. Jeg hadde SA på et fryseforsøk. Begynte å blø i uke 6 uten smerter. Legene på IVF-avdelingen sa at hvis blødningen ikke stoppet etter noen dager så var det nok SA. Jeg blødde i 11 dager, bare litt hver dag, og så kom menssmertene og lille fosterklompen ut. Du kan jo ringe IVF-avdelingen og høre hva de råder deg til å tenke og gjøre.

Fysisk sett så måtte jeg la det gå en syklus uten prøving før neste forsøk kunne starte. Psykisk sett anbefalte de lengre tid. Men jeg følte meg klar etter en syklus, og fikk overtalt de til å la meg gå i gang igjen. Og glad er jeg for det for nå er jeg gravid i uke 33 :)

Masse lykke til :)

Annonse

Jeg har ikke ømme pupper lengre , og tok en el test( den skal vel bli positiv om man er gravid) og den ble negativ. Så har nok spontan abortert:/

Snakket med sykepleier , hun var ikke så positiv nei, så det gikk visst ikke nå heller:/ skal på ul 12 feb for å sjekke uanz!

Så neste forsøk blir nok ikke før i slutten av april, leenge jah!

Noen andre som har tatt eggløsningstest for å sjekke om den slr ut på graviditet?

Grunnen til at jeg tok el test var for at jeg hadde 3 digitale igjen.

Ferskforsøk next, 5 forsøk:o

Da skal jeg sette inn 2 egg, dermed basta!

jeg hadde skikkelig mensensmerter pluss pluss da jeg aborterte... var litt over 6 uker... og blødde som ved mensen... og så plutselig så satt jeg meg på do (unnskyld detaljer) og da var det akkurat som om alle invollene ramlet ut av skrittet mitt.... dagen etter var alle symptomer borte....

alt håp er jo ikke ute... du har bare litt blod, og negativ eggløsningstest... så vidt jeg vet så slår e.l test ut på lutein i urinen, ikke hcg....

prøv å slappe av, og hold deg positiv inntil det motsatte er bevist...

føler med deg! det er en grusom opplevelse... klem

Så trist å høre Mammahåp. Har mistet selv så vet hvor vondt det er.

Vil fortelle om min erfaring med el-test. Jeg hadde hatt en sa 5-6 uker tidligere og skulle begynne å teste for el for å vite hvordan jeg lå an. Testen ble superpositiv med en gang, aldri hatt så sterk eltest før. Skjønte det var noe som ikke stemte og tok en gravidtest som også ble positiv. Målte hcg hos legen dagen etter som viste ca 130. Dette var kanskje ikke gode nytheter for deg, men...

Trist å lese, å oppleve:/

Jeg har tatt 2 el tester og en billigtest etter blødningene og ble negativ alle 3 ( men nå det skal være sagt var det kun morgenjrin på ene el testen)

I morgen skal jeg på ul for å sjekke forholdene. Har heldigvis blitt satt opp så det blir uttak-insett mest sannsynlig i slutten av april.

Kommer an på når jeg får mensen, når kom deres mens etter en sa?

Min blødning varte kun i 5 dager.

Gratulerer så mye som er gravid:D lykke til, nok et bevis på at det går an:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...