Gå til innhold

Ariel og Dina

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan se ut som at tvillingjentene våre blir å hete Ariel og Dina til fornavn, men ønsker et fornavn nummer to til begge også, da storesøsteren har to navn. Jeg kunne tenke med Ariel Savannah og Dina Hermine, men mannen er ikke helt der, enda ;-) Hva synes dere? Og andre forslag mottas med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen forslag, men veldig fine navn!

Skrevet

Dina Hermine likte ikke jeg no særlig.Dina Isabel eller Dina SOfie,Dina Marie,Dina Mariel,Dina Amalie,Dina Josefin,

Ariel Savannah var fint :)

Skrevet

Ariel Savannah var helt Nydelig :). ELSKER Dina og Hermine,men var litt Krasj.

Dina Josefine

Dina Mathilde

Dina Fiona

Dina Leona

Dina Olive

Dina Isabell

Dina Amalie

Dina Emilie

Lykke til :)

Skrevet

Synes Dina Hermine blir for likt hverandre, pga. -ine og -ina. Ariel Savannah passer bra sammen, selv om jeg personlig synes det er litt voldsomt... Hva med:

Dina Elisabeth (vakkert)

Dina Michelle

Dina Leandra

Dina Malene

Skrevet (endret)

Synes Ariel er nydelig, men mye finere om det står som eneste fornavn. I kombinasjon med Savannah blir det altfor tungt - og spesielt i kombinasjon med et norsk etternavn, fungerer det kanskje ikke så bra.

Endret av Aninha
Skrevet

Jeg ville heller gått for Ariel Hermine og Dina Savannah.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg synes Ariel og Dina burde stå alene.

Ariel Savannah? Det blir veldig Emma Tallulah. Altså: For voldsomt

Skrevet

Så lenge det passer til etternavnet er det vel greit.

Regner jeg med at dere har stålkontroll på det :)

Selvom der dere har valgt ut navn dere synes er fine sammen, tenker jeg at "Ariel Savannah Olsen" kan klinge litt pussig.

Skrevet

Flotte og spennende navn dere har funnet ;)

Skrevet

min bestefar sin bror het Ariel, så for meg er det litt guttenavn... og så har jeg hatt en tarantell som het Dina... :-) liker navnene da, men ser ikke nøvendigheten av å slenge på mellomnavn evnt dobbeltnavn....

Skrevet

Dina Hermine var greit nok, Savannah er fint og Ariel liker jeg ikke i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...