Gå til innhold

Ligger foran motorisk sett :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutten min var på 3 mnds kontroll og da gjorde helsesøster det samme vanlige ( sjekke hofter/følge med blikket og ligge på magen) og utbrøt plutselig når lillegutt lå på magen og gjorde ting som ikke var vanlig før dem er fem mndr. Så det var artig :) :)

Jeg fikk satt inn spiral i dag og FY så vondt! Glad den varer i fem år for den skal jeg ikke ha igjen!

Blir vel kanskje en tredjemann når mine to små har begynt på skole, så etter det skal jeg sterilisere meg!

Har to tette, så en attpåklatt kommer nok om fem år :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig :) Hva gjorde han? Min fikk også litt skryt og det er jo alltid koselig. Han er veldig flink på å gripe leker og putte de i munnen og det var visst ganske tidlig :)

Jeg satte inn spiral etter min første, men kjente ikke noe nesten. Litt vondt i magen etterpå bare :) Tok den ut igjen etter litt over ett år fordi jeg hadde mensen hele tiden, var superslitsomt. Så da ble jeg gravid igjen da :P

Skrevet

Så artig :) Hva gjorde han? Min fikk også litt skryt og det er jo alltid koselig. Han er veldig flink på å gripe leker og putte de i munnen og det var visst ganske tidlig :)

Jeg satte inn spiral etter min første, men kjente ikke noe nesten. Litt vondt i magen etterpå bare :) Tok den ut igjen etter litt over ett år fordi jeg hadde mensen hele tiden, var superslitsomt. Så da ble jeg gravid igjen da :P

Ja, min gjør også det; griper tak i kinna mine for å spise nesa mi gjør han også :P Alltid like morsomt!

Han lå på magen og når helsesøster tok armene bakover, så tok han dem frem igjen opp i 90º vinkel og knyttet nevene. Er ett eller annet med det :)

Gjest -Truseløs-
Skrevet

Ja, min gjør også det; griper tak i kinna mine for å spise nesa mi gjør han også :P Alltid like morsomt!

Han lå på magen og når helsesøster tok armene bakover, så tok han dem frem igjen opp i 90º vinkel og knyttet nevene. Er ett eller annet med det :)

Helsesøster sjekket ingenting sånt da jeg var på 3 mnd. kontroll :( Er det vanlig eller? Hva mener du med at han tok armene opp i 90º vinkel?
Skrevet

Helsesøster sjekket ingenting sånt da jeg var på 3 mnd. kontroll :( Er det vanlig eller? Hva mener du med at han tok armene opp i 90º vinkel?

Han dro frem armene og løftet seg opp slik at armen lå i 90º vinkel. Albuen og underarmen lå rett mens han løftet seg opp :) Vanskelig å forklare :P

Det praktiseres forskjellig fra sted til sted men her er det i hvertfall vanlig å sjekke styrken osv tydeligvis :) Gjorde det med førstemann også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...