Gå til innhold

Jeg gleder meg til hver kveld...

Anbefalte innlegg

... for når jeg legger meg så begynner den lille i magen sin egen lille sparkefest. Det kommer til å bli en natterangler av en baby.

Vi har slitt i 5 år med å bli gravid igjen, så gleden over alt rabalderet i magen er stor. Er nå 21+2 å begynner å innse at det kommer til å bli baby til sommeren :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144014848-jeg-gleder-meg-til-hver-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forstår deg godt,er helt herlig og føle liv,kjenner jo han masse nå også,men ikke så mye som det var, 3 dager til Termin etter 00 :). Men får håpe din lille ikke blir sånn som min, holdt meg våken nesten hele natta,det blir veldig slitsomt :),men kos er det

Endret av FebruarPrins2013

Dere er så heldige!! :) Jeg er 18+4, men fortsatt ikke kjent ordentlig spark. Mer knuffing på en måte. Kjenner at nurket presser rumpa eller noe mot magen min, så jeg blir helt hard på et område. Gleder meg så veldig til h*n begynner å sparke skikkelig! Storebror klarte å sparke i stykker ribbein på slutten, så det kan bli for mye av det gode også.. ;)

Annonse

Samme her :) begynte å kjenne ordentlige spark på mandag kveld, men for hver dag som går nå, så kjenner jeg det tidligere og tidligere :) nå kjenner jeg fra formiddagen, og stadig frem mot kvelden :) er så herlig ♥ Er 19+5 idag ;) kjenner det også svakt på utsiden om jeg legger hånden der hun sparker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...