Gå til innhold

Intense kynner, håper det blir rier snart :-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!! :)

Her er det fremdeles intense kynnere, ser frem til jordmortime kl 14.30, kanskje hun sjekker om det er noe på gang, og ikke bare "tullerier". :) Mer slimpropp gikk også i natt, så NOE er iallefall på gang.

Hold oss oppdatert etter timen hos jordmor, da :) Her har det tatt seg litt opp igjen nå utpå dagen. Var ute til lunsj og kjente det ganske godt, selv om takene ikke er så vonde som i går kveld enda. Men jeg håper de blir det snart :) Her var det også enda mer slim med blodrester for litt siden, var vel noe mer av slimproppen det også.

Vi får tilbake bilen fra verksted 17-17.30 i dag. Det tror jeg blir bra ;)

Annonse

I natt har jeg leget med mens murringer i hele natt, de har kommet og gått regelmessigt men jeg har ikke hadt noe særlig kynner, magen har bare stramet seg litt... Noen andre som opplevd dette? Er det modning? Jeg stimulerte brystvortrne 1 time i går kveld så lurer på om det er derfor jeg fikk så mye mensmurringer i natt :-)

Krysser fingrene for at hun kommer snart :-)

Hvordan går det for dere andre?

Noe tegn til fødsel?

Nei, da, ikke noe mer enn sist. *sukke tungt*

Hvor lenge er det vanlig å holde på sånn før det virkelig tar seg opp? Blir jo dritsliten. I hvert fall av sånn jeg holdt på i går fra 14-20 (holdt på et par timer til, men de siste timene var de bare vonde kynnere). Ingen tvil om at det er noe form for rier, de modner vel godt får jeg håpe :) Jeg måtte konsentrere meg med å puste i mellom dem, og var bare å glemme å få med seg noe av det samboern sa. Og jeg tok 2 paracet, prøvde å gå/stå litt, sitte/ligge, varme mot magen osv for å sjekke om det endret noe, det gjorde det ikke. Har lest at om sånne ting gjør at de endrer seg er det ikke skikkelig rier. Men er jo tydeligvis ikke skikkelig rier det jeg har heller da, siden de ikke blir hyppigre enn 6 min.

Har liggi i senga i 10 timer i natt, vært oppe 3 ganger, men sovet det meste av tiden. bare littoppvåkning for å snu og vende og mensmurringer. Så har jo blitt en del timers søvn tilsammen, men er sannelig fortsatt trøtt!

Om det blir så vondt og slitsomt utover dagen i dag også uten å virkelig ta av så skal jeg se om jeg klarer å manne meg opp til å ringe føden og høre om det er noe som helst mulighet for å få litt hjelp på veien eller hvor lenge det er normalt å gå sånn.

Ja, du må ringe føden... Du kan jo ikke slite deg helt ut... Stakkere!!! Håper det skjer for deg nå :-) ring føden sen å snakk med de å hør hva de sier kan jo va at de tar en sjekk på deg og kansje kan strippe deg :-)

Ikke født enda, men har tatt seg litt opp igjen her i dag. Nå utover kvelden har det kommet vondter ofte, men de varer bare ca 40 sek. Og med ofte mener jeg sånn hvert 4.-5.min eller noe. Hva er vikigst egentlig, lengden eller hvor lenge de varer? Har dessuten vært veldig vanskelig å få tatt tiden mellom/på alle fordi jeg har vært rundt omkring og gått litt og hatt noen på do osv. Fortsetter det sånn litt til så blir det vel en telefon til føden og høre. De har i hvert fall tatt seg opp i styrke. Frykter bare de skal gi seg igjen sånn som før.

Åh, da er det sikkert ikke lenge igjen :-) gør de vondt? Jeg hadde ringt føde å hørt hva de sier... Natten til igår låg jeg hele natten med mensmerter som kom og gikk og detsamme igår på dagen når jeg vilade meg.. Men ikke noe som helst i natt... Er så skuffet for at det ikke skjedde noe i natt... Men det er ikke noe å gjøre med det :-)

kl 21 i går gjorde de litt vondt ja. ca kl 23 var de 50sek og gikk fort fra fem min til 2,5. Da ringte vi sykehuset. Bor fem min unna. Kom inn ca halv tolv. Undersøkelse og 3cm åpning. Fikk ligge i badekar og plutselig var det veldig vondt og 7cm. Rakk ikke noe epidural for å si det sånn. Gutten kom ut 04.47 i natt, på termin faktisk. Glad mamma <3

Snart er det din tur :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...